Die hebben er weinig verstand van.Na een Ajacied is er nu ook een Feyenoorder die vindt dat je het Nederlands elftal om Simons heen moet bouwen.
Ik hoop dat PSV degradeert!Hup Volendam!
Zou normaal gesproken goed moeten komen ja, maar PSV kwam eerder vandaag ook gewoon in de problemen. En Feyenoord heeft de laatste weken wel meer duels met veel moeite gespeeld. En dan zo tussen 2 Europese duels en met de Klassieker in het vooruitzicht is een bananenschil zo gevonden ja.Feyenoord in een behoorlijk aanvallende variant vandaag, met Danilo en Gimenez allebei in de spits en Dilrosun en Idrissi op de flanken.
Redelijk veel vertrouwen voor straks, maar er ook niet helemaal gerust op. Zag van de week dat Volendam iets van 4e staat als je een ranglijst na de winterstop zou maken. Het is ook een wedstrijd die tussen een aantal meer aansprekende wedstrijden valt. Maar goed, natuurlijk zou alles anders dan een overwinning een blamage zijn.
Was weer ouderwets kansloos voetbal van PSV.Ik vraag me altijd af of jij serieus bent of niet.
Ik niet!Ik hoop dat PSV degradeert!
Wat was er serieus mis met deze scheidsrechter? Weinig fout gedaan.Was weer ouderwets kansloos voetbal van PSV.
Vd laan is trouwens een kansloze scheidsrechter.
Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Floot tegen PSV en pro Cambuur 1ste helft.Wat was er serieus mis met deze scheidsrechter? Weinig fout gedaan.
Feyenoord gaat gewoon winnen. 5-1. Volendam is kansloosKut Feyenoord. Hoop dat Ajax kampioen word!
Kut Feyenoord. Hoop dat Ajax kampioen word!