Bernardo
Well-known member
Thuis wel 😍Als je dit soort ballen niet maakt als Cambuur zijnde ga je nooit een resultaat halen bij een topclub
Thuis wel 😍Als je dit soort ballen niet maakt als Cambuur zijnde ga je nooit een resultaat halen bij een topclub
Jep. Je ziet zo'n handsbal wel eens vaker, maar vooral het moment is totaal debiel, je komt terug bij PSV tot 3-2 en met hoe PSV staat te schutteren achterin is een 3e goal niet eens ondenkbaar en dan doe je dit...Een van de domste handsballen ooit.
Mag toch hopen dat Ultee hem morgen straftraining geeft ofzo... Dupeert zijn hele team...Geef Bergsma maar rood achterlijke.
Jep. Klopt.Toch hoeven we hier echt niet te verliezen, wat een kansen in een uitwedstrijd bij een topclub.
En toen keek je op flashscore en was de xG van PSV bijna 2x zo hoog als die van Cambuur…Jep. Klopt.
Zoals bekend heb ik niks met dat XG-gedoe, maar ben wel heel benieuwd hoe het bij dit duel is, de XG's van PSV en Cambuur gaan niet veel uiteen lopen, en misschien is die van Cambuur wel hoger.
En toen keek je op flashscore en was de xG van PSV bijna 2x zo hoog als die van Cambuur…
Moet ergens mijn tussenstanden van de Algerijnse onder 21 competitie vandaan halen. 😊
Thanks voor de tip. Kende die hele site niet.
Hoe Cambuur aan 1,89 komt en niet aan iets van 3 is me een raadsel. Voor rust 3 100% kansen en na rust staat Johnsen zo ongeveer op de doellijn en hoeft alleen maar in te tikken.
Haha, ben wel benieuwd waar je die dan voor wilt wetenMoet ergens mijn tussenstanden van de Algerijnse onder 21 competitie vandaan halen. 😊
Beetje scherper voor de goal zijn en er is zeker wat mogelijk voor jullie.Tja weer van richting veranderd. Maar goed, volgende week moet het gebeuren, gebeurd het dan niet is het inpakken.