De Groene Scout
Well-known member
Competitie is weer open. Dat is dan wel weer aardig.
In slaap gesukkeld na de 0-1 en pas op het eind echt wat proberen te bereiken is tegen AZ niet genoeg. Alhoewel het natuurlijk een Godswonder is dat dit geen 2-2 werd.Bijzondere zwakke wedstrijd weer. Niet voor het eerste dit seizoen. Kan niet zeggen dat ik onder de indruk ben van dit team en de trainer.
In slaap gesukkeld na de 0-1 en pas op het eind echt wat proberen te bereiken is tegen AZ niet genoeg. Alhoewel het natuurlijk een Godswonder is dat dit geen 2-2 werd.
Heerlijke zondag zo...
1,48-2,26 qua xG.Zat De Voetbalkantine te kijken, maar daar waren het vooral momenten voor de 3-1. De wedstrijd had al lang in het slot kunnen vallen. Wel bizar dat Ajax het zo lastig heeft tegen een gemankeerd AZ.
1,48-2,26 qua xG.
Helemaal mee eens. AZ legde er een uur lang veel meer energie in dan Ajax. Slordig en slap, twee domme tegengoals, een uur lang binna niks creëren en dan in het laatste kwart het geluk niet afdwingen.wat een matige pot zeg, krijg sowieso altijd de tering in als ze in de laatste 10 mn er wel de energie in kunnen leggen waar ze er eerder te vertyft voor zijn.
Wat heb jij er ontzettend weinig verstand van he? Je zit er echt elke week volledig naast met je voorspellingen.🫤De VAR bij PSV - Feyenoord was van Boekel. Hij had kunnen ingrijpen bij zowel overtredingen van beide kanten nadat er gescoord was. Lindhout floot niet en ik denk niet dat het aan beide kanten een duidelijke fout was in beslissingen.
Klopt, daarom vul ik ook nooit bv de TOTO in.Wat heb jij er ontzettend weinig verstand van he? Je zit er echt elke week volledig naast met je voorspellingen.🫤
Precies het tegenovergestelde invullen van wat je verwacht dus, kun je rijk worden.Klopt, daarom vul ik ook nooit bv de TOTO in.