Speelronde 7 Toppers & Krakers all over the Eredivisie Place!

Wie wordt de man van het weekend?

  • Uldrikis (Yeah right)

  • Bergwijn

  • Odgaard

  • Guus Til

  • Gimenez

  • Noppert

  • Vlappie

  • Pepi

  • Burak Yilmaz

  • Gözöbüyük

  • Tadic

  • Karlsson

  • Xavi S

  • Bijlow

  • Muhren

  • Lidberg

  • Kramer

  • Boere


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Batigoal

Well-known member
Gefeliciteerd AZ'ers!

Bijzondere zwakke wedstrijd weer. Niet voor het eerste dit seizoen. Kan niet zeggen dat ik onder de indruk ben van dit team en de trainer.
 

JMD

Well-known member
Bijzondere zwakke wedstrijd weer. Niet voor het eerste dit seizoen. Kan niet zeggen dat ik onder de indruk ben van dit team en de trainer.
In slaap gesukkeld na de 0-1 en pas op het eind echt wat proberen te bereiken is tegen AZ niet genoeg. Alhoewel het natuurlijk een Godswonder is dat dit geen 2-2 werd.

Heerlijke zondag zo...
 

Pascallovic

Well-known member
Op het eind had je nog wel een gelijkmaker verdient, maar dan moet je hem wel binnen schieten. Slechte wedstrijd van Ajax tegen een AZ dat de complete voorhoede mistte. Veel te laat gaan voetballen. Vooralsnog was elke uitwedstrijd qua spel ondermaats.
 

Max

Administrator
Forumleiding
In slaap gesukkeld na de 0-1 en pas op het eind echt wat proberen te bereiken is tegen AZ niet genoeg. Alhoewel het natuurlijk een Godswonder is dat dit geen 2-2 werd.

Heerlijke zondag zo...

Zat De Voetbalkantine te kijken, maar daar waren het vooral momenten voor de 3-1. De wedstrijd had al lang in het slot kunnen vallen. Wel bizar dat Ajax het zo lastig heeft tegen een gemankeerd AZ.
 

stc

Well-known member
Mooi. PSV staat nu op doelsaldo boven aan voor wat het waard is.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

leo1949

Well-known member
Toch nog een heerlijke zondagmiddag geworden.
Hier had ik niet op durven rekenen zeker niet met onze ziekenboeg.
 

Abubakari

Well-known member
wat een matige pot zeg, krijg sowieso altijd de tering in als ze in de laatste 10 mn er wel de energie in kunnen leggen waar ze er eerder te vertyft voor zijn.
Helemaal mee eens. AZ legde er een uur lang veel meer energie in dan Ajax. Slordig en slap, twee domme tegengoals, een uur lang binna niks creëren en dan in het laatste kwart het geluk niet afdwingen.
Uiteindelijk worden ze wel weer kampioen (neem ik toch nog steeds maar aan) maar waarom er elk jaar een zootje van die ondergrens potjes tussen zitten snap ik niet. Als je nou 10 pinten los staat, okay, kan gebeuren, maar niet als het nog vrij dicht op elkaar staat.

Over PSV-Feyenoord, mooie wedstrijd voor de neutrale kijker en ook prima gefloten door Lindhout.

Wel weer vintage Feyenoord supporters twitter gedrag, dat slachtofferrol gedoe bij een overtreding voor de 3-2 maar de overtreding bij de 3-3 hebben ze dan weer niet gezien. Sowieso altijd slap, dat gejank over de arbitrage, gewoon een verdiende zege voor PSV, Feyenoord heeft een minuut of tien goed gespeeld, daarna was het PSV wat de klok sloeg. Maar de knjb roepers zien altijd wel weer iets waardoor Feyenoord verloren heeft.
Bedoel ik overigens Jamel niet mee.
 

stc

Well-known member
De VAR bij PSV - Feyenoord was van Boekel. Hij had kunnen ingrijpen bij zowel overtredingen van beide kanten nadat er gescoord was. Lindhout floot niet en ik denk niet dat het aan beide kanten een duidelijke fout was in beslissingen.
 

Abubakari

Well-known member
De VAR bij PSV - Feyenoord was van Boekel. Hij had kunnen ingrijpen bij zowel overtredingen van beide kanten nadat er gescoord was. Lindhout floot niet en ik denk niet dat het aan beide kanten een duidelijke fout was in beslissingen.
Wat heb jij er ontzettend weinig verstand van he? Je zit er echt elke week volledig naast met je voorspellingen.🫤
 

Max

Administrator
Forumleiding
Feyenoord speelde het eerste kwartier sterk, tot de omzetting van PSV. Daarna nog een sterkere fase toen Szymanski erin kwam. Uiteindelijk gewoon te weinig.

Moet je denk ik wat aan je Twitter tijdlijn doen als je alleen maar leest dat het aan de scheidsrechter lag. Neemt niet weg dat die 4-3 ongelukkig was, maar zo worden er genoeg corners verkeerd gegeven in een seizoen. Was schijnbaar de eerste topwedstrijd van deze scheidsrechter. Die mag zeker meer topwedstrijden krijgen op basis van deze wedstrijd.
 
Bovenaan