Speelronde 7 Toppers & Krakers all over the Eredivisie Place!

Wie wordt de man van het weekend?

  • Uldrikis (Yeah right)

  • Bergwijn

  • Odgaard

  • Guus Til

  • Gimenez

  • Noppert

  • Vlappie

  • Pepi

  • Burak Yilmaz

  • Gözöbüyük

  • Tadic

  • Karlsson

  • Xavi S

  • Bijlow

  • Muhren

  • Lidberg

  • Kramer

  • Boere


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Batigoal

Well-known member
Voetbal blijft toch een apart spel. Zag donderdag Erka posten dat "het de slechtste wedstrijd ooit was", wat hij zag van AZ tegen die amateurs uit Liechtenstein. Drie dagen later troeven ze Ajax af op alle fronten.
Ik heb liever Cicek van Vaduz dan die veel te dure bolle op linksbuiten bij ons.
 

Maasveld

Well-known member
Ik had besloten om er niet op te reageren, omdat ik daarmee wellicht de aandacht weghaal van het feit dat PSV vandaag scherper en beter was dan Feyenoord. Maar ik zie het nu al een paar keer voorbij komen op mijn twitterlijn en ik ben eigenlijk toch wel verrast dat de VAR niet ingreep bij die 2-1 van PSV. Er wordt een hele duidelijke overtreding gemaakt door Sangare. Die willekeur ben ik echt wel helemaal klaar mee. Elke week weer gezeik over debiele beslissingen op diverse velden.

Wat een redding van Pasveer. Daarom zit 'ie dus bij Oranje.
Dat is nu eenmaal inherent aan het voetbal. Daar ga je ook niks tegen doen aangezien voetbal een contactsport is.
 

Reinoud

Well-known member
De Wit weer eens de beste man aan AZ kant. Zeker niet beslissend/bepalend maar wel heel frustrerend in zo'n wedstrijd dat Nijhuis fluit. Maar dat doet niets af van de terechte achterstand van Ajax
 

JMD

Well-known member
Gevaarlijk hoor, hoe die AZ-speler hier zijn bovenlichaam draait. Het is nu schouder, maar 10cm lager is het hands, rood en strafschop.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Heel bizar dat dit geen rood is. Tackle van achter, op de enkel van Brobbey en geen enkele kans om de bal te spelen.
 

JMD

Well-known member
En hier voorkomt Verhulst de 2-2...

Door de slotfase heeft Ajax echt wel recht op een punt nu
 
Bovenaan