Speelronde 4

Weer die Wolf. Ik pleit voor speelronde 5 voor een topic van:


  • Totaal aantal stemmers
    12

leo1949

Well-known member
Goed resultaat van Volendam ze staan bovenaan in de ranglijst van de clubs met 0 punten. :p
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dit vind ik echt briljant. Mijn twittervriend Piebe-Guido van den Berg, de man van de liedjes over allerlei sportmensen, ging eerder al viraal met liedjes over Ajax en Gimenez. En nu is één van zijn recente kunstwerkjes opgepikt door de selectie van Twente. In de bus op de terugweg vanuit Volendam gingen ze videobellen en zongen ze met z'n allen het liedje. Twitter is soms een afvalputje van de maatschappij, maar ook een broedplaats voor dit soort mooie dingen. Het is deze kerel zo van harte gegund. Heeft niet het makkelijkste leven door zijn beperking, maar hij is echt een ontzettende goedzak.

 

Hankie

Well-known member
Dit vind ik echt briljant. Mijn twittervriend Piebe-Guido van den Berg, de man van de liedjes over allerlei sportmensen, ging eerder al viraal met liedjes over Ajax en Gimenez. En nu is één van zijn recente kunstwerkjes opgepikt door de selectie van Twente. In de bus op de terugweg vanuit Volendam gingen ze videobellen en zongen ze met z'n allen het liedje. Twitter is soms een afvalputje van de maatschappij, maar ook een broedplaats voor dit soort mooie dingen. Het is deze kerel zo van harte gegund. Heeft niet het makkelijkste leven door zijn beperking, maar hij is echt een ontzettende goedzak.

Het is geweldig. Echt zitten stralen toen ik zijn filmpje keek. Wat een Held is het.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Die 0-1 van Feyenoord is toch gewoon buitenspel?
Ja inderdaad, arbitrage dacht blijkbaar dat Stengs die bal nog aanraakte. Dan was het geen buitenspel geweest. Stengs zegt echter zelf dat hij de bal niet raakte, dus fout van de arbitrage.
 

Abubakari

Well-known member
Tsja, dat het niet meteen loopt met al die veel te laat aantrokken nieuwelingen kun je verwachten, maar het was wel weer erg pover. Snap ook niet dat ie Brobbey en Tahirovic wisselt, enigen die nog voor een piepklein stukje gevaar zorgden.

Nu de aankopen bekend zijn kun je toch wel constateren dat het wat eenzijdig is, niet of nauwelijks Nederlanders, geen ervaring en veel te laat allemaal. Verdediging is er wel sterker opbgeworden denk ik, maar aanvallend is het nog heel erg afwachten. Maar dat is ook logisch, ik ken die nieuwelingen niet, dus dan is het sowieso afwachten. Indiviueel vast goeie spelers, maar hoe lang duurt het voor dit een team is?
Komt Mannsverk nog bij, schijnt wel een prima speler te zijn, maar ook niet eentje die voor de creatieve impulsen gaat zorgen.
Nou ja, derde is ook CL, voorronde weliswaar, als dat niet eens lukt ben je pas echt ver van huis. Maar voorlopig lijkt het erg op vorig seizoen, al begonnen we toen nog met 7 zeges.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik begrijp dat het moment is aangebroken om kampen te kiezen. Zijn jullie kamp Steijn of kamp Mislintat (Henk Spaan waarschuwing)? Ondanks Spaan neig ik toch naar kamp Mislintat. Steijn drukt zich wel heel erg raar uit. Als je erachter komt dat het toch geen klik is had je allang je biezen kunnen pakken in plaats van dit soort teksten uit te braken. Sluit ook wel aan bij het initiële gevoel dat Steijn totaal geen Ajax trainer is.
 
Laatst bewerkt:

zwammy

Well-known member
Wel vervelend dat het 3 weken duurde voordat mijn verhaal zichtbaar wordt, had wel wat langer kunnen duren. De TD heeft 12 braskloten gehaald, Steijn doet alles prima.

Maar goed, lekker laten zitten dn dieen
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Max

Administrator
Forumleiding
Wel vervelend dat het 3 weken duurde voordat mijn verhaal zichtbaar wordt, had wel wat langer kunnen duren. De TD heeft 12 braskloten gehaald, Steijn doet alles prima.

Maar goed, lekker laten zitten dn dieen

ToptrainerT!
 

gevegt

Well-known member
Ik hoor net het interview met Steijn. Drie keer het woord 'hoop' en alleen maar klagen.
Die is morgen dus weg.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max
Bovenaan