Speelronde 4

Weer die Wolf. Ik pleit voor speelronde 5 voor een topic van:


  • Totaal aantal stemmers
    12

Batigoal

Well-known member
Tsja, wat moet je hier van zeggen? Uitzingen tot aan de winterstop wanneer misschien Knutsen komt en hopen dat je Europees voetbal haalt. Meer zit er niet in.
 

JMD

Well-known member
Over twee weken in het Twente Ajax, Twente is imo gewoon favoriet voor dat duel.
 

Batigoal

Well-known member
Over twee weken in het Twente Ajax, Twente is imo gewoon favoriet voor dat duel.
Het wordt sowieso een gigaklus. Je zag zoveel onwennigheid, het was gewoon gênant. Ik ben de tel kwijtgeraakt hoeveel simpele passes fout gingen. En dan zijn tijdens de komende interlandperiode een groot aantal van de aanwinsten weg naar de nationale teams, dus je kunt ook in die periode niet trainen met elkaar. Vervolgens Twente, Marseille en Feyenoord.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Maar zonder grappen: Steijn is op dit moment niet te benijden hoor. Wat moet je er in vredesnaam van maken, als je wordt opgezadeld met Jong-Ajax, aangevuld met allerlei (jonge) dure aankopen uit het buitenland en het heeft allemaal amper tot nooit met elkaar samengespeeld.
 

De Groene Scout

Well-known member
Maar zonder grappen: Steijn is op dit moment niet te benijden hoor. Wat moet je er in vredesnaam van maken, als je wordt opgezadeld met Jong-Ajax, aangevuld met allerlei (jonge) dure aankopen uit het buitenland en het heeft allemaal amper tot nooit met elkaar samengespeeld.
Wijzen naar Steijn is nu inderdaad te makkelijk. Club is compleet stuurloos en heeft geen beleid. Ze doen maar wat.
 

Eef de Kip

Well-known member
Wijzen naar Steijn is nu inderdaad te makkelijk. Club is compleet stuurloos en heeft geen beleid. Ze doen maar wat.

Dat is ook weer een beetje overdreven, iets minder naar Verweij en Driesen luisteren.
Feit is dat de aankopen te laat zijn ingestroomd waardoor je er nu pas wat van moet maken.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Er valt naar mijn idee echt nog weinig over te zeggen. Ik vind het inderdaad wel raar dat het bij Ajax pas zo laat is gaan lopen met aankopen. En of ze allemaal een directe aanwinst zijn, kun je je ook afvragen als je kijkt naar de leeftijden. Maar Feyenoord heeft vorig seizoen laten zien dat het wel mogelijk is om in relatief korte tijd van een vreemdelingenlegioen een heel goed elftal te bouwen.
 
Bovenaan