Speelronde 4

Weer die Wolf. Ik pleit voor speelronde 5 voor een topic van:


  • Totaal aantal stemmers
    12

fortuna1987

Well-known member
Afgelopen, 0-0. Denk dat Ajax zich nog de meest gelukkige mag noemen ook.
Inderdaad het gevoel dat er meer voor ons had ingezeten. Halilovic is echt een wereldvoetballer, wordt genieten dit jaar. Als we zo blijven spelen, moet handhaving makkelijk gaan lukken.
 

JMD

Well-known member
Dat is zeker zorgwekkend. Dat komt nog wel eens voor als er eerst een trainer was en toen een TD erbij kwam, vaak zie je dan snel daarna dat de trainer weggaat. Maar bij Ajax was eerst de TD er en dan de trainer. Dan mag ik toch aannemen dat Mislintat meegedacht heeft over het aanstellen van de trainer, dus ongetwijfeld met Steijn meerdere keren gesproken heeft. Als je dan in de eerste transferperiode al totaal andere dingen doet dan de trainer wil dan is er echt iets fout gegaan. (dit alles er van uitgaande dat Steijn hier de waarheid spreekt natuurlijk)
 

Eef de Kip

Well-known member
Erg vaag natuurlijk. Wat wilde Steijn dan, was dat überhaupt mogelijk financieel of waren er andere oorzaken?
maar hier wordt vrees ik ongetwijfeld weer meer dan gemaakt dan dat er is.
 

Batigoal

Well-known member
Waren ook de geruchten waarom Bosz het niet werd. Die zou te veel invloed willen op het transferbeleid. Steijn was uiteraard al lang blij om bij Ajax te kunnen werken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Batigoal

Well-known member
Er valt naar mijn idee echt nog weinig over te zeggen. Ik vind het inderdaad wel raar dat het bij Ajax pas zo laat is gaan lopen met aankopen. En of ze allemaal een directe aanwinst zijn, kun je je ook afvragen als je kijkt naar de leeftijden. Maar Feyenoord heeft vorig seizoen laten zien dat het wel mogelijk is om in relatief korte tijd van een vreemdelingenlegioen een heel goed elftal te bouwen.
Het normaal passen van A naar B en een beetje een aanval opzetten heeft ook niets te maken met wel of niet lang bij een club rondlopen, maar zijn m.i. basisvaardigheden als voetballer.
 

JMD

Well-known member
Erg vaag natuurlijk. Wat wilde Steijn dan, was dat überhaupt mogelijk financieel of waren er andere oorzaken?
maar hier wordt vrees ik ongetwijfeld weer meer dan gemaakt dan dat er is.
Ik neem aan dat Steijn ook wel weet bij welke club hij terecht kwam. En hij zal ongetwijfeld in de gesprekken met Ajax nagevraagd hebben wat er financieel mogelijk is, dus hij zal echt niet met idiote verzoeken zijn gekomen die buiten het bereik van de portemonnee van Ajax liggen

Je moet idd altijd nog de mazzel hebben dat de speler naar Ajax wil komen (en niet dat er veel kapers op de kust zijn), maar als er maar een paar van de 12(?) naar wens van Steijn zijn dan klopt er iets niet. Je zal nooit 12 van 12 halen, maar 8/9 van de 12 moet toch kunnen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Waren ook de geruchten waarom Bosz het niet werd. Die zou te veel invloed willen op het transferbeleid. Steijn was uiteraard al lang blij om bij Ajax te kunnen werken.

Dat is het ook. Maar Steijn die een maand geleden roept dat Nederlands de voertaal gaat zijn en de TD die daarna nog 10 buitenlanders haalt is wel bijzonder.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Jamel

Administrator
Forumleiding
Erg vaag natuurlijk. Wat wilde Steijn dan, was dat überhaupt mogelijk financieel of waren er andere oorzaken?
maar hier wordt vrees ik ongetwijfeld weer meer dan gemaakt dan dat er is.
Door wie wordt er meer van gemaakt dan dat er is?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Door de pers vrees ik
Ah ja, zeker door types als Mike Verweij. Maar desondanks is het op z'n minst heel opmerkelijk dat een trainer letterlijk zegt "de TD heeft andere keuzes gemaakt dan de opties die wij als staf hebben aangedragen". En eerder al "het moet nog maar blijken hoeveel aankopen daadwerkelijk het gewenste niveau hebben". Daar spat nou niet echt vanaf dat er sprake is van een hele fijne communicatie tussen TD en trainer.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD
Bovenaan