Speelronde 4

Weer die Wolf. Ik pleit voor speelronde 5 voor een topic van:


  • Totaal aantal stemmers
    12

De Wolf

Well-known member
vrijdag 1 september
Sparta20:00NEC
zaterdag 2 september
Almere16:30PEC
Go Ahead18:45Heerenveen
RKC20:00PSV
Heracles21:00Excelsior
zondag 3 september
Utrecht12:15Feyenoord
Fortuna14:30Ajax
Volendam14:30Twente
Vitesse16:45AZ
 

Lu.

Member
We moeten tegen Ajax. Dat staat onder ons en we spelen thuis. Je zou dus denken "Een makkie". Maar je moet die Noord-Hollanders niet onderschatten. Daar lopen een paar jongens tussen die best wel kunnen ballen.
 

Jacco

Well-known member
Volendam-Twente is door alle commotie rondom Eiting een pikante wedstrijd.
De vraag is voor welke club hij speelt of voor wie hij juicht als hij toekijkt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Die wedstrijd is zondagmiddag. Zaterdag als hij ‘s ochtends wakker wordt zal hij zich toch beter moeten voelen.
 

De Groene Scout

Well-known member
Volendam-Twente is door alle commotie rondom Eiting een pikante wedstrijd.
De vraag is voor welke club hij speelt of voor wie hij juicht als hij toekijkt.
Ik denk dat hij thuis zielig op de bank zit te kijken en ook geen reden ziet om voor wie dan ook te juichen.
 

JMD

Well-known member
RKC uit. Op papier zou dat een eenvoudige zege moeten zijn, maar ja. Vorig seizoen verloren we uit van de drie zwakste ploegen, ben benieuwd of dat dit seizoen beter gaat.

Ben ook benieuwd hoe FC Utrecht het gaat doen tegen Feyenoord, het publiek zal een resultaat eisen tegen Feyenoord, maar dat is misschien nog een brug te ver. Ajax uit bij Fortuna zou op papier eenvoudig moeten zijn, maar Ajax overtuigde in hun vorige uitduel niet en Fortuna is nog ongeslagen.
 

Jef400

Well-known member
Als je niet kan winnen moet je in ieder geval zorgen dat je hem gelijk speelt ;-)
 

Pieros

Active member
Prima wedstrijd vanuit NEC kant. Ging natuurlijk nog vanalles fout, maar als je na een uur drie verdedigers hebt moeten wisselen vanwege blessures/gebrek aan wedstrijdritme en uiteindelijk met twee jonge debutanten moet spelen, Netten en Rossen, dan is 1-1 erg goed tegen Sparta. Gelukkig weer genoeg vechtlust gezien.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Volgens mij wordt Almere daar een 100% strafschop ontnomen. Duw met beide handen in de rug van Van La Parra, waardoor hij in kansrijke positie uit balans raakt.
 
Bovenaan