Speelronde 4

Weer die Wolf. Ik pleit voor speelronde 5 voor een topic van:

• Totaal aantal stemmers
    12

Satyr

Administrator
Forumleiding
Nu wel een pingel, bijzonder ongelukkige handsbal, maar wel hands.

edit: de scheids gaat kijken, sjongejonge

Hij geeft 'm niet

Jamel

Administrator
Forumleiding
Toch geen strafschop, na ingrijpen van de VAR. Terechte beslissing.

erka

Well-known member
Weer een volkomen debiel met trillende handjes. Moeilijk he, een biertje vasthouden.

• Leuk
Waarderingen: PES5

Bestaat niet meer

Well-known member
Dat was me het potje wel in Almere. Voor rust helemaal niks aan de hand voor PEC, speel je het goed uit is het dan al klaar, gevolgd door de slechtste helft in de 30 jaar dat ik bij PEC kom, waar je gewoon blij mag zijn dat je niet 4/5-1 verliest.

6 punt uit 4, over 2 weken thuis de wedstrijd tegen eagles gaat verschil maken tussen matig/redelijke seizoensstart of zeer goede seizoensstart.

Bernardo

Well-known member
Nou, typisch Almere ben ik bang

Dat was me het potje wel in Almere. Voor rust helemaal niks aan de hand voor PEC, speel je het goed uit is het dan al klaar, gevolgd door de slechtste helft in de 30 jaar dat ik bij PEC kom, waar je gewoon blij mag zijn dat je niet 4/5-1 verliest.

6 punt uit 4, over 2 weken thuis de wedstrijd tegen eagles gaat verschil maken tussen matig/redelijke seizoensstart of zeer goede seizoensstart.
4/5-1 verliest?? Almere heeft geen kans gehad...

Bestaat niet meer

Well-known member
4/5-1 verliest?? Almere heeft geen kans gehad...
Heb Schendelaar er vanuit het uitvak aan andere kant er toch meerdere uit zien houden en ze scoren ook uit een corner. PEC juist na rust geen kans gehad voor de 1-1, zijn zelfs maar keer of 3/4 met bal over de middellijn geweest

stc

Well-known member
Mooi PSV heeft met ruime cijfers gewonnen. Is de #fraserout al gesignaleerd.

Bovenaan