Al hadden ze die pot wel gewonnen, wie zegt dat ze er dan wel in waren gebleven?PEC Zwolle overweegt een gang naar de rechter vanwege de afgekeurde buitenspelgoal van dit weekend.
Ik acht ze niet eens kansloos.
Gezien het belang begrijp ik het wel.PEC Zwolle overweegt een gang naar de rechter vanwege de afgekeurde buitenspelgoal van dit weekend.
Niemand.Al hadden ze die pot wel gewonnen, wie zegt dat ze er dan wel in waren gebleven?
Dus wat moet de rechter doen dan?Niemand.
Beslissen of het terecht is en tevens of PEC terecht bij hun aanklopt.Dus wat moet de rechter doen dan?
En wat bereikt PEC daarmee?Beslissen of het terecht is en tevens of PEC terecht bij hun aanklopt.
Ik weet niet wat een rechter kan beslissen als PEC gelijk zou krijgen.En wat bereikt PEC daarmee?
Jep. Jullie kregen er nog 2 tegen, NEC maakte er (o.a. doordat PSV voor de zoveelste keer dit seizoen weer eens instortte) zelf nog 2. Kan wel eens een belangrijke 2e helft geweest zijn rond plek 8.Zonde dat je nog 2 goals slikt en nu op doelsaldo 9e staat. Winnen zondag en hopen op Sittard.
Het enige wat ze zouden kunnen bereiken is dat de wedstrijd overgespeeld wordt lijkt me. Maar goed, als ze zondag niet winnen is het sowieso kansloos.En wat bereikt PEC daarmee?
Goeie VAR is dat.PEC Zwolle overweegt een gang naar de rechter vanwege de afgekeurde buitenspelgoal van dit weekend.
Cambuur kan nog 8e wordenBlij dat dit seizoen erop zit zeg. Wat een martelgang na de winterstop.
Cambuur kan nog 8e worden
Nee daar hoef je niet bang voor te zijn. De discussie is hier of het trekken van de verkeerde lijn hier een foute toepassing van de spelregels is of een verkeerde interpretatie. Over interpretatie valt niets te discussiëren.Goed idee. Na elke speelronde een rechtzaak over wel of geen goal 👍 Ook live te zien bij ESPN?