Speelronde 33

JMD

Well-known member
Ik zie nu pas dat het 2-2 is geworden bij AZ, toen ik voor het laatst op mijn mobiel keek (voordat ik in trein + auto stapte) was het nog 1-2... Dan is dus bovenin echt alles beslist, en Twente dus voor het eerst in jaren weer Europees. En vanaf plek 8 t/m 17 speelt iedereen nog ergens om, want zelfs RKC kan nog 8e worden...
 

JMD

Well-known member
Zonde dat je nog 2 goals slikt en nu op doelsaldo 9e staat. Winnen zondag en hopen op Sittard.
Jep. Jullie kregen er nog 2 tegen, NEC maakte er (o.a. doordat PSV voor de zoveelste keer dit seizoen weer eens instortte) zelf nog 2. Kan wel eens een belangrijke 2e helft geweest zijn rond plek 8.
 

Abubakari

Well-known member
Mooi in stijl kampioen geworden, 5-0 was tot februari een populaire uitslag bij Ajax dis leuk om hem in de kampioenswedstrijd nog eens van stal te halen. Blij dat alle gestress voorbij is, vanavond makkelijk gewonnen, was ook wel lekker, en de titel is binnen!
 

Maasveld

Well-known member
En wat bereikt PEC daarmee?
Het enige wat ze zouden kunnen bereiken is dat de wedstrijd overgespeeld wordt lijkt me. Maar goed, als ze zondag niet winnen is het sowieso kansloos.

Gefeliciteerd Ajacieden!

Sterkte PECcers!

Zelf vanavond op uitnodiging bij Fortuna-Vitesse geweest. Fortuna leeft echt bij de gratie van Seuntjens en Flemming. Wat er vandaag op het veld stond was, op een paar uitzonderingen na, niveau VVV. Ze speelden ook duidelijk voor een punt, deden het heel kalmpjes aan bij een gelijke stand. Toen Vitesse dit begon te doen na de 1-2 werd er uiteraard moord en brand geschreeuwd.
 

Mario

Well-known member
Goed idee. Na elke speelronde een rechtzaak over wel of geen goal 👍 Ook live te zien bij ESPN?
 

JMD

Well-known member
Grunn verliest dus 6 duels op rij en kan nog steeds 8e worden... Als die 2 van die 6 duels gewonnen hadden waren ze al zeker geweest van plek 8... Echt niet normaal hoe Grunn instort, maar ook niet normaal hoe zwak de ploegen rond plek 8 het gedaan hebben de laatste weken. Als Grunn bv iets eerder aan die zwakke serie begonnen was hadden ze nog in degradatienood gezeten, het gat tussen plek 16 en 8 is maar 6 punten.
 

Joost

Well-known member
Goed idee. Na elke speelronde een rechtzaak over wel of geen goal 👍 Ook live te zien bij ESPN?
Nee daar hoef je niet bang voor te zijn. De discussie is hier of het trekken van de verkeerde lijn hier een foute toepassing van de spelregels is of een verkeerde interpretatie. Over interpretatie valt niets te discussiëren.

Ik herinner me twee duels die zijn overgespeeld vanwege een technische fout. Oezbekistan v Bahrein werd overgespeeld nadat bij te vroeg inlopen bij een strafschop de penalty niet werd overgenomen maar de tegenpartij een vrije trap kreeg. En bij Virton v Beerschot gaf de scheidsrechter aan dat bij een vrije trap gewacht moest worden op een fluitsignaal, dat gebeurde niet en Virton scoorde.
 
Bovenaan