Speelronde 33

BlauwVinger

Well-known member
wKWdVRy.jpg
 

Max

Administrator
Forumleiding
Verliezen mag absoluut niet.

Willem II moet naast zes punten ook tien goals goedmaken. Mocht dat überhaupt gebeuren, dan is eerder Fortuna Sittard slachtoffer die anders nog vier punten op jullie moeten inlopen. Heracles en RKC staan er ook nog tussen. Kans dat het voor jullie misgaat is vrijwel nihil.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Humor bij Heerenveen:

Sc Heerenveen heeft overeenstemming bereikt met @LommelSKOff over een eendaagse huur van middenvelder Bryan Smeets. De 29 jarige middenvelder van Lommel maakt vanavond al zijn opwachting voor het team van Ole Tobiasen in de Johan Cruijff Arena.
 

Abubakari

Well-known member
Ik blijf het link vinden, Ajax moet eerst nog maar eens winnen, het gaat alleen maar over kampioenswedstrijd, dat is het pas als je hem wint. En aangezien Ajax zelden nog een wedstrijd makkelijk wint zeg ik eerst zien dan geloven.
 

Abubakari

Well-known member
Ik zal wel een beetje last hebben van B Smeets trauma. Maar al met zoveel zekerheid over de titel praten, ik vind het link.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dan hebben jullie nog een herkansing net zoals wij in 2017 tegen Vitesse. Die hebben er al sinds Roma uit geen zin meer in.
 

Batigoal

Well-known member
Je mag toch aannemen dat de spelers, aangejaagd door een enthousiast publiek en een mogelijke landstitel in het vooruitzicht, er alles aan zullen doen om die binnen te halen. En niet zo halfslachtig spelen als de voorbije weken. Uiteraard kun je dan nog steeds verliezen, maar toch.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik acht het waarschijnlijker dat Cambuur degradeert, dan dat PSV kampioen wordt.
 
Bovenaan