Speelronde 33

Abubakari

Well-known member
Dus toch! Ging ik eindelijk met een gerust gevoel naar het stadion, is dat weer weg
Ik ga niet, dus het zal wel 6-4 voor Cambuur worden.

Brobbey begint op de bank. Is ook handiger want hij houdt het niet vaak 90 minuten vol.

Opstelling Ajax:​

Stekelenburg; Mazraoui, Timber, Blind, Tagliafico; Álvarez, Taylor, Berghuis, Klaassen; Haller, Tadić.

Wissels Ajax:​

Gorter, Tyton, Rensch, Brobbey, Kudus, Ihattaren, Daramy, Llansana, Regeer, Salah-Edinne.
 

erka

Well-known member
Schakelprogramma (y) Mag van mij ook wel op een of twee speeldagen vaker, bijvoorbeeld vlak voor kerst ook alles tegelijk spelen.

1-0 Sparta!
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat een slechte commentator is Koert Westerman toch. Dat zogenaamde enthousiasme trek ik zo slecht.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
VAR momentje in Deventer. Jahanbakhsh maakt een domme overtreding. Makkelie wijst naar de stip, maar volgens mij was het net buiten het strafschopgebied.

Sterker nog, er komt geeneens een vrije trap. De bal werd gespeeld, volgens de VAR. Hmm...
 

erka

Well-known member
VAR momentje in Deventer. Jahanbakhsh maakt een domme overtreding. Makkelie wijst naar de stip, maar volgens mij was het net buiten het strafschopgebied.

Sterker nog, er komt geeneens een vrije trap. De bal werd gespeeld, volgens de VAR. Hmm...

Hup Kowet! Voor het Overlevers spelletje.
 

erka

Well-known member
VAR momentje in Deventer. Jahanbakhsh maakt een domme overtreding. Makkelie wijst naar de stip, maar volgens mij was het net buiten het strafschopgebied.

Sterker nog, er komt geeneens een vrije trap. De bal werd gespeeld, volgens de VAR. Hmm...

Zo te zien zit de VAR goed.
 
Bovenaan