Speelronde 33

PES5

Administrator
Forumleiding
Grunn verliest dus 6 duels op rij en kan nog steeds 8e worden... Als die 2 van die 6 duels gewonnen hadden waren ze al zeker geweest van plek 8... Echt niet normaal hoe Grunn instort, maar ook niet normaal hoe zwak de ploegen rond plek 8 het gedaan hebben de laatste weken. Als Grunn bv iets eerder aan die zwakke serie begonnen was hadden ze nog in degradatienood gezeten, het gat tussen plek 16 en 8 is maar 6 punten.
Als als als
 

Susaa

Well-known member
Ook wel heel typerend is dat NEC naar de achtste plek stijgt door een kleine nederlaag.

Het Ibo effect in Nijmegen.

Ik ken dat knulletje al vanaf zijn 12e, toen was het een baasje dat in de Vitesse jeugd speelde.
Drie jaar terug was hij op zijn 16e al niet meer te houden tijdens het zaalvoetbal in de 1e divisie.

Nu maar eens kijken of hij mentaal sterk genoeg genoeg is. Zijn maatje en buurtgenoot Leandro Fernandes lijkt het niet te gaan redden als profvoetballer.
 

Jacco

Well-known member
Zelfs als Zwolle een herkansing krijgt is handhaving een lastig verhaal.
Bij twee punten extra hebben ze nog steeds 3 punten achterstand op Fortuna en een slechter doelsaldo.
 

Abubakari

Well-known member
Grunn verliest dus 6 duels op rij en kan nog steeds 8e worden... Als die 2 van die 6 duels gewonnen hadden waren ze al zeker geweest van plek 8... Echt niet normaal hoe Grunn instort, maar ook niet normaal hoe zwak de ploegen rond plek 8 het gedaan hebben de laatste weken. Als Grunn bv iets eerder aan die zwakke serie begonnen was hadden ze nog in degradatienood gezeten, het gat tussen plek 16 en 8 is maar 6 punten.
Cambuur wint na de winterstop maar 1x en kan nog achtste worden.

Bij Groningen schijnt het een gezellige boel te zijn, ruzie onderling, spelers die Buijs beu zijn en geen zin meer hebben, spelers die toch weg gaan en geen zin meer hebben.
Ik zou 0-1 invullen Bernardo.😀
 

Bernardo

Well-known member
Bij Cambuur is ook iedereen het beu, word 0-0. Mag hopen dat Henk echt terugkomt, van de laatste 17 wedstrijden hebben we 1 gewonnen en dat was tegen Fortuna in februari toen Henk voor één wedstrijd wel weer eind verantwoordelijk was.
 

Forza AZ

Well-known member
Ik zie nu pas dat het 2-2 is geworden bij AZ, toen ik voor het laatst op mijn mobiel keek (voordat ik in trein + auto stapte) was het nog 1-2... Dan is dus bovenin echt alles beslist, en Twente dus voor het eerst in jaren weer Europees. En vanaf plek 8 t/m 17 speelt iedereen nog ergens om, want zelfs RKC kan nog 8e worden...
RKC kan geen 8e meer worden, want Heerenveen en Go Ahead spelen zondag tegen elkaar.
 

Jacco

Well-known member
FSjUnXRXwAEhAoE
 

Batigoal

Well-known member
Het Ibo effect in Nijmegen.

Ik ken dat knulletje al vanaf zijn 12e, toen was het een baasje dat in de Vitesse jeugd speelde.
Drie jaar terug was hij op zijn 16e al niet meer te houden tijdens het zaalvoetbal in de 1e divisie.

Nu maar eens kijken of hij mentaal sterk genoeg genoeg is. Zijn maatje en buurtgenoot Leandro Fernandes lijkt het niet te gaan redden als profvoetballer.
Wie is Ibo?
 

fortuna1987

Well-known member
Het enige wat ze zouden kunnen bereiken is dat de wedstrijd overgespeeld wordt lijkt me. Maar goed, als ze zondag niet winnen is het sowieso kansloos.

Gefeliciteerd Ajacieden!

Sterkte PECcers!

Zelf vanavond op uitnodiging bij Fortuna-Vitesse geweest. Fortuna leeft echt bij de gratie van Seuntjens en Flemming. Wat er vandaag op het veld stond was, op een paar uitzonderingen na, niveau VVV. Ze speelden ook duidelijk voor een punt, deden het heel kalmpjes aan bij een gelijke stand. Toen Vitesse dit begon te doen na de 1-2 werd er uiteraard moord en brand geschreeuwd.
En dan is Duarte na die 2 ook nog eens de beste speler. Zolang je een Bokata in de basis moet zetten, kun je de wedstrijd ook op papier afdoen. Meer zat er niet in, jammer dat Vitesse net deze wedstrijd weer wat meer liet zien (mede door onze verdediging).

Op naar zondag, 3 punten in Nijmegen en we zijn er.
 
Bovenaan