Speelronde 30

Bernardo

Well-known member
Ja, het hele stadion zag dat je Sylla in de rust moet wisselen, maar nee hoor, laten staan en je komt met 10 man. Tamelijk onnozel.

Verder weer veel typisch Cambuur, vlak voor rust de gelijkmaker om de oren krijgen en beide goals tegen uit een corner.

Hoger dan tweede gaat dit PSV ook niet eindigen, tegen 10 man van Cambuur nog in de problemen komen en tijd moeten rekken, niet best.

En Cambuur mag blij zijn dat het voor de winterstop genoeg punten heeft gepakt, wat zijn die dramatisch na de winterstop.
Enige uitzondering is Bos, die keepte vanavond ook weer een prima wedstrijd.
En daarna ook nog de wissels Hoedemakers en Uldrikis eruit in de laatste 10 minuten terwijl je wat niet forceren. Onbegrijpelijk. Hake 2.0 deze trainer.
 

Bernardo

Well-known member
Ja, het hele stadion zag dat je Sylla in de rust moet wisselen, maar nee hoor, laten staan en je komt met 10 man. Tamelijk onnozel.

Verder weer veel typisch Cambuur, vlak voor rust de gelijkmaker om de oren krijgen en beide goals tegen uit een corner.

Hoger dan tweede gaat dit PSV ook niet eindigen, tegen 10 man van Cambuur nog in de problemen komen en tijd moeten rekken, niet best.

En Cambuur mag blij zijn dat het voor de winterstop genoeg punten heeft gepakt, wat zijn die dramatisch na de winterstop.
Enige uitzondering is Bos, die keepte vanavond ook weer een prima wedstrijd.
Ging wel in de fout bij de 1-2.
 

stc

Well-known member
Ja, het hele stadion zag dat je Sylla in de rust moet wisselen, maar nee hoor, laten staan en je komt met 10 man. Tamelijk onnozel.

Verder weer veel typisch Cambuur, vlak voor rust de gelijkmaker om de oren krijgen en beide goals tegen uit een corner.

Hoger dan tweede gaat dit PSV ook niet eindigen, tegen 10 man van Cambuur nog in de problemen komen en tijd moeten rekken, niet best.

En Cambuur mag blij zijn dat het voor de winterstop genoeg punten heeft gepakt, wat zijn die dramatisch na de winterstop.
Enige uitzondering is Bos, die keepte vanavond ook weer een prima wedstrijd.

Als PSV het vizier op scherp had en overzicht had gehouden in de tweede helft (lees Bruma, Doan en nog wat andere) dan hadden ze met meer gewonnen. Hadden ze ook niet hoeven te gaan tijd rekken. Schijnbaar kan het team niet beter dat wat ze in deze wedstrijd en andere wedstrijden hebben laten zien.

Sylla had inderdaad in de rust gewisseld moeten worden. Had het wel willen zien als ze aan het eind nog met 11 man hadden gespeeld.
 

Abubakari

Well-known member
Uldrikis deed vrij weinig goed maar die had die kans vlak voor tijd vast beter ingekopt.

Wij zitten in vak 19, redelijk ver van het doel waar de 1-2 valt, moet de 1-2 nog terug zien, maar die Götze stond ook wel heel erg vrij.
 

stc

Well-known member
:ROFLMAO: als al jouw inzichten waren uitgekomen dan speelde PSV nu in de 3e Divisie.
Nee, ik denk nog lager. Reserve 2de klasse of zo. Volgend jaar moeten ze echt uit een ander vaatje gaan tappen met een groot aantal andere spelers. Van mij mag er e.e.a aan het team veranderen volgend jaar.
 

Bernardo

Well-known member
Uldrikis deed vrij weinig goed maar die had die kans vlak voor tijd vast beter ingekopt.

Wij zitten in vak 19, redelijk ver van het doel waar de 1-2 valt, moet de 1-2 nog terug zien, maar die Götze stond ook wel heel erg vrij.
Vak 21 zit ik, keeper zat er echt compleet naast.
 

Miramar

Well-known member
Oh ja, of er een verbod kan komen op trommels. Vanavond weer zo’n paardenmongool die 90 minuten lang a ritmisch op een trom staat te slaan.
Ik moet het geluid van de tv al uit zetten bij zulke wedstrijden. Mijn vrouw wordt er gek van en ik begin nu ook schoon genoeg te krijgen van dat domme getrommel. Zijn ook allemaal dezelfde types die zo'n ding om hun nek hebben.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Eerste seizoenkaartjaar vlak naast het uitvak gezeten. Dan speelde je zondag half één na een korte nacht tegen RKC thuis. De horror!
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ajax en PSV beiden kruipend naar het einde van het seizoen... Ondanks dat ik erg tevreden zou zijn met het eindresultaat derde in de competitie en de halve finale van de Conference League, heb ik toch het idee dat we dichterbij de bovenste plaatsen hadden moeten zitten. Teveel wedstrijden waarin wij onnodig punten hebben laten liggen, terwijl Ajax en PSV juist veel zwakke wedstrijden net over de streep hebben getrokken. Hopelijk maken we daar volgend seizoen een stap in.

Maar goed, eerst maar eens winnen van Utrecht vanmiddag. Zal ook niet eenvoudig worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Bernardo

Well-known member
Zie net die tweede gele kaart van Sylla terug, maar volgens mij lijkt het eerder alsof Doan op de voet van Sylla gaat staan, of zie ik dat verkeerd?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ajax en PSV beiden kruipend naar het einde van het seizoen... Ondanks dat ik erg tevreden zou zijn met het eindresultaat derde in de competitie en de halve finale van de Conference League, heb ik toch het idee dat we dichterbij de bovenste plaatsen hadden moeten zitten. Teveel wedstrijden waarin wij onnodig punten hebben laten liggen, terwijl Ajax en PSV juist veel zwakke wedstrijden net over de streep hebben getrokken. Hopelijk maken we daar volgend seizoen een stap in.

Maar goed, eerst maar eens winnen van Utrecht vanmiddag. Zal ook niet eenvoudig worden.

Klopt. Een hoop vreemde duels gehad tegen linkerrijtje clubs waar meer in had gezeten. Ajax pakt de punten die ze toekomen. PSV overpresteert. Daar hadden wij boven moeten staan.
 

Jacco

Well-known member
Die tweede van Sylla was ongelukkig en niet bewust. Het zou niet moeten, maar hij had enorm de schijn tegen zich na zijn overtredingen in de eerste helft
 
Bovenaan