Speelronde 30

Abubakari

Well-known member
is er ook iemand Twente-Sparta aan het kijken?
Ja, ik ben gekleurd, maar ik vond het een 100% pingel.
Het slaan van de bal van Aouassar was onnodig, geen natuurlijke beweging.
Of zie ik het verkeerd?
Hij krijgt hem op zijn arm en geeft hem daarna nog een tikkie, ik snap niet waarom dit geen strafschop is.
 
Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
Hup Ajax!

Mij benieuwen of we dit gaan winnen zo aan de beginfase te zien. Wel een uitstekende redding van Stekelenburg net.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Eerst op 1-0 achterstand komen en dan ombuigen naar een 1-2 overwinning.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Batigoal

Well-known member
Goedkope penalty wordt gemist door Tadic, maar niet verrassend. Het is weer zo'n slechte prutwedstrijd.
 

Batigoal

Well-known member
Mooi zo, Ihattaren loopt warm. Er zit 0,0 creativiteit in dit team dus ook half fit is hij hard nodig.
 

Eef de Kip

Well-known member
Tsja, of hij dat nou kan brengen vraag ik me af, zegt ook wel genoeg over de rest natuurlijk. Het wordt steeds armoediger
 

JMD

Well-known member
Mooi zo, Ihattaren loopt warm. Er zit 0,0 creativiteit in dit team dus ook half fit is hij hard nodig.
Ihattaren kan echt veel, maar het is toch een schande dat je hem nu moet brengen nu hij halffit is. Heeft Ajax echt niemand anders?
Ihattaren gun je een herstel in de luwte en dan bv vanaf augustus keihard terugkomen. Nu heb je kans dat mensen hem gaan beoordelen op deze invalbeurten terwijl hij niet fit is en hem dan al compleet afschrijven.
 

Batigoal

Well-known member
Ihattaren kan echt veel, maar het is toch een schande dat je hem nu moet brengen nu hij halffit is. Heeft Ajax echt niemand anders?
Ihattaren gun je een herstel in de luwte en dan bv vanaf augustus keihard terugkomen. Nu heb je kans dat mensen hem gaan beoordelen op deze invalbeurten terwijl hij niet fit is en hem dan al compleet afschrijven.
Zeker waar, maar er zijn niet zoveel andere opties. Eerste seizoenshelft liep het lekker met Tadic, Berghuis, Antony en daarvoor Haller. Met Antony is de grootste spil weggevallen, die anderen zijn hopeloos uit vorm, maar dan hou je Brobbey, Kudus en Daramy die nooit meer mee mag doen over. En dus Ihattaren, die wel iets kan brengen natuurlijk. Meer is er niet.

Van Gelderen komt er in. Met Schuurs weer een blessure achterin erbij.
 

Eef de Kip

Well-known member
Als je dit geploeter ziet dan wordt het kampioenschap dus echt heel lastig, die 4 punten ben je zo kwijt.
 
Bovenaan