Speelronde 3

JMD

Well-known member
Genk is met afstand de lelijkste en saaiste "stad" in Nederlandstalig deel van Belgi?. Het is meer een groot dorp met ??n marktplein met cafeetjes, een stadion in the middle of nowhere en geen enkele uitstraling. Het is echt niks.
Jij snapt het.... De doorgaande weg lekker dwars door het centrum... Is ook zo ideaal.

Ik had het over de club en het stadion maar die stad is ook niet veel mis mee hoor. Sfeervoller dan Eindhoven.
Tsja, dat laatste is ook niet zo moeilijk. Ik ben Haarlem gewend... Vergeleken daarmee zijn er maar weinig steden beter.
 

zwammy

Well-known member
Haha de Dockside. Wat een h??rlijke tent was dat zeg!!!!!

Ik ben de 28e ook in Utrecht. Houd het op.
 

De Wolf

Well-known member
Ik ben dus een paar jaar geleden in Genk en Hasselt geweest. Hasselt heeft nog wel een echt stadjegevoel, maar daar was het 's avonds ook uitgestorven. Hasselt is een soort Assen, terwijl je Genk kunt vergelijken met Emmen.

In Belgisch Limburg moet je gewoon niet zijn.

Nu beledig je wel Emmen
 

Joost

Well-known member
Ik ben dus een paar jaar geleden in Genk en Hasselt geweest. Hasselt heeft nog wel een echt stadjegevoel, maar daar was het 's avonds ook uitgestorven. Hasselt is een soort Assen, terwijl je Genk kunt vergelijken met Emmen.

In Belgisch Limburg moet je gewoon niet zijn.

Hasselt is een studentenstad. Niet zo groot als Leuven of een Nederlandse stad maar best gezellig vind ik. Genk is geen stad, dat zijn een paar kernen waar ze een centrum hebben neergelegd.

Tongeren heeft nog een leuk centrumpje, Lommel heeft helemaal geen centrum. Maaseik heeft alle winkels verplaatst naar de buitenrand.

Noord en Midden zijn saai maar het zuidelijke deel, de Haspengouw vind ik zelf wel erg leuk. Plaatsjes met bijzondere namen, veel heuvels en een fenomenale pizzeria in Mechelen-Bovelingen. Ik mag daar graag komen, wellicht komende zaterdag weer.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Speelronde 3

Je maakt er toch geen gewoonte van? We hebben tenslotte ook al overal 3.000 keer gelezen dat je naar China gaat.

Je switcht weer even van Janssen zijn persoontje naar mijn persoontje? Zoals je dus weet zal dat vermoedelijk straks anders zijn, want ik ga binnenkort naar China.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Speelronde 3

Naar Ierland is wat verder dan een marathon toch?

Klopt, maar het stuk van huis naar Schiphol doe ik met OV, van Schiphol naar Dublin Airport met het vliegtuig, van Dublin Airport naar de startstreep met een huurauto. Bij de marathon zal ik gaan hardlopen. Overigens liggen de start en de finish niet zover uit elkaar, maar ik weet daar de weg niet zo goed.


Dank. Ik heb er ook wel zin in.
 

Abubakari

Well-known member
Je switcht weer even van Janssen zijn persoontje naar mijn persoontje? Zoals je dus weet zal dat vermoedelijk straks anders zijn, want ik ga binnenkort naar China.

China? Echt? Neem je Janssen zijn persoontje ook mee of gaat jouw persoontje alleen?
 
Bovenaan