Speelronde 3

Max

Administrator
Forumleiding
Maakt mij niet uit waar, als we maar met dat fucking kunstgras stoppen.
 

stc

Well-known member
Het was weer een kansloze wedstrijd van PSV. Brenet was weer slecht vandaag.

Hoogtepunten was het afscheid van Guardado, Moreno en Willems + de huldiging van de 2 PSV vrouwen die Europees kampioen werden.

Daarnaast hoort Roda JC niet thuis in de Eredivisie. Wat is die ploeg slecht met v Peppen voorop.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Fantastisch weekendje Rotterdam met een heerlijke middag in de zon in De Kuip. Een half uur gas geven was genoeg tegen een absurd slecht Willem II.

Gelukkig Heerenveen ook gewonnen. ADO is ook wel ontzettend zwak hoor, maar Heerenveen voetbalde leuk met die gekke Dumfries en Thorsby voorop.
 

SanMark.

Well-known member
Misschien is voor Newcastle een keeper als Zoet wel het maximaal haalbare. De tijd dat Newcastle meedeed om de prijzen is 20 jaar terug, die zijn de laatste jaren vooral aan het jo-joen tussen PL en Ch.

Die hebben een budget van 100 miljoen plus en dan Zoet het hoogst haalbare zijn ???
 

bqandy

Well-known member
Uiterst onverdiend gewonnen, Sergio Padt-Utrecht 2-1.

Het is maar hoe je er tegen aan kijkt. Grunn maakt twee goals uit prima uitgespeelde aanvallen die honderd procent waren en niet te missen. Utreg had slechts diverse 75 procent kansen. En dan maakt Padt uiteraard wel het verschil.
 

JMD

Well-known member
Die hebben een budget van 100 miljoen plus en dan Zoet het hoogst haalbare zijn ???
De markt voor keepers is vrij beperkt qua aantal. De echt grote ploegen halen de beste keepers op, en dan blijft er voor een club als Newcastle misschien wel alleen een keeper over van het niveau zoet. Geen slechte keeper, maar ook geen echte top. Het is dus meer het aantal keepers dat op de markt is dan de financi?n inderdaad, want geld tekort komen doen Engelse clubs weinig.

EN die 100 miljoen+ gaan ze natuurlijk niet alleen besteden aan een keeper... ;)
 

Batigoal

Well-known member
Fantastisch weekendje Rotterdam met een heerlijke middag in de zon in De Kuip. Een half uur gas geven was genoeg tegen een absurd slecht Willem II.

Gelukkig Heerenveen ook gewonnen. ADO is ook wel ontzettend zwak hoor, maar Heerenveen voetbalde leuk met die gekke Dumfries en Thorsby voorop.

Huh? Je komt uit de kast als Feyenoorder?

Mooi interview met Dumfries na afloop. Op het veld gaat hij helemaal uit zijn plaat tegen Hoegh om na de wedstrijd heel schuldbewust aan te geven dat het ook zijn fout was en hij misschien iets te emotioneel reageerde tijdens de wedstrijd.
 

erka

Well-known member
Het is maar hoe je er tegen aan kijkt. Grunn maakt twee goals uit prima uitgespeelde aanvallen die honderd procent waren en niet te missen. Utreg had slechts diverse 75 procent kansen. En dan maakt Padt uiteraard wel het verschil.

Maar Utrecht had ook een aantal 100% kansen (bv die over ging vrij voor de keeper) plus een aantal van de lijn gehaald. Dat reken ik ook tot 100% kansen. Het is gewoon een wonder dat Groningen deze wedstrijd heeft gewonnen, nog los van het veldspel. Komt grotendeels door Padt, die was tegen Heerenveen en Ajax nog zwak (wat m denk ik de voorselectie van Oranje heeft gekost) maar gisteren was hij weer eens onpasseerbaar. Echt een zegen voor een club als Groningen. Hopelijk blijft ie nog even.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Huh? Je komt uit de kast als Feyenoorder?

Mooi interview met Dumfries na afloop. Op het veld gaat hij helemaal uit zijn plaat tegen Hoegh om na de wedstrijd heel schuldbewust aan te geven dat het ook zijn fout was en hij misschien iets te emotioneel reageerde tijdens de wedstrijd.

Dit forum levert mooie vriendschappen op. Fabian is inmiddels helemaal ge?ntegreerd in mijn vriendengroep waar we mee naar de Kuip gaan. Max en Jozsef zien we ook regelmatig rond voetbalwedstrijden en muziekactiviteiten. Reinoud is standaard van de partij als we naar Excelsior gaan. En met PES5 doen we om de paar maanden elkaars club opzoeken. Afgelopen weekend was hij dus weer bij ons. En het volgende uitje staat gepland op 1 oktober, als Fabian, Eloy, Reinoud en ik naar Heerenveen - Ajax gaan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dit forum levert mooie vriendschappen op. Fabian is inmiddels helemaal ge?ntegreerd in mijn vriendengroep waar we mee naar de Kuip gaan. Max en Jozsef zien we ook regelmatig rond voetbalwedstrijden en muziekactiviteiten. Reinoud is standaard van de partij als we naar Excelsior gaan. En met PES5 doen we om de paar maanden elkaars club opzoeken. Afgelopen weekend was hij dus weer bij ons. En het volgende uitje staat gepland op 1 oktober, als Fabian, Eloy, Reinoud en ik naar Heerenveen - Ajax gaan.

Mooie projecten. Helaas kan ik tot dusver niet. Al was dat voor PES5 juist weer een mogelijkheid om afgelopen zondag te gaan. Kon mooi mijn seizoenkaart en die van een maat van mij benutten. Anders toch zonde als een seizoenkaart niet wordt gebruikt. Maar er komt gerust snel weer een gelegenheid. Staat eenieder hier vrij om een keertje aan te sluiten. Met name Excelsior is laagdrempelig en meestal makkelijk kaarten regelen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Precies. Mooie uitjes!

Al zou ik ook nog weleens over de grens willen kijken. Antwerp bijvoorbeeld.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Lijkt mij ook interessant. Jamel onderhoudt verder nog contacten voor een bezoekje aan Mechelen. We kennen wat relaxte Mechelen fans via Graspop.
 
Bovenaan