Speelronde 3

gevegt

Well-known member
Haha... Vergeleken met Sittard misschien. Wat een verschrikkelijke betonnen bak, verschrikkelijke stad. Enige pluspunt vond ik de afvoer van de auto's, die was werkelijk briljant geregeld.

Nooit in de stad geweest?
 

Janssen

Well-known member
Ik had het over de club en het stadion maar die stad is ook niet veel mis mee hoor. Sfeervoller dan Eindhoven.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Plannen worden al concreet. We pakken sowieso een wedstrijd in Mechelen. Voor de rest even afwachten wat het definitieve wedstrijdschema wordt, maar genoeg clubs in de buurt.
 

erka

Well-known member
Nooit in de stad geweest?

Genk is met afstand de lelijkste en saaiste "stad" in Nederlandstalig deel van Belgi?. Het is meer een groot dorp met ??n marktplein met cafeetjes, een stadion in the middle of nowhere en geen enkele uitstraling. Het is echt niks.

Mechelen daarentegen is wel leuk! Dan ook Racing Mechelen meepikken natuurlijk, lekker rommelen in de spelonken van het Belgische voetbal, tegenwoordig zelfs in 1e provinciale.
 

erka

Well-known member
Genk is de meest Nederlandse stad van Belgi?. Je waant je net in een Nederlandse groeikern.

Ik ben dus een paar jaar geleden in Genk en Hasselt geweest. Hasselt heeft nog wel een echt stadjegevoel, maar daar was het 's avonds ook uitgestorven. Hasselt is een soort Assen, terwijl je Genk kunt vergelijken met Emmen.

In Belgisch Limburg moet je gewoon niet zijn.
 

Janssen

Well-known member
Ik ben dus een paar jaar geleden in Genk en Hasselt geweest. Hasselt heeft nog wel een echt stadjegevoel, maar daar was het 's avonds ook uitgestorven. Hasselt is een soort Assen, terwijl je Genk kunt vergelijken met Emmen.
.

Hasselt heeft de beste discotheek van Belgie.
 
Bovenaan