Speelronde 3

Abubakari

Well-known member
Ronde 3 en dan ligt het weer stil voor de interlandperiode.

Vrijdag 25 augustus:
20:00 NAC Breda - Sparta Rotterdam

Zaterdag 26 augustus:
18:30 Vitesse - AZ
19:45 ADO Den Haag - SC Heerenveen
19:45 PEC Zwolle - FC Twente
20:45 Heracles Almelo - Excelsior

Zondag 27 augustus:
12:30 Feyenoord - Willem II
14:30 VVV - Ajax
16:45 PSV - Roda JC
16:45 FC Groningen - FC Utrecht
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Wordt wel tijd voor een overwinning, want anders wordt de druk voor Streppel wel hoog.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Uitwedstrijd op het plastic bij ADO is dan niet makkelijk.

Jammer van de interland onderbreking. Al geeft dat weer mooi wat tijd aan Nieuwkoop en Van Beek om aan te sluiten.
 

hipp00

New member
Des te belangrijker om punten te pakken tegen Sparta, anders blijf je nog zo lang nog op die laatste plaats staan. En neem je dat k*t gevoel nog twee weken mee naar de training.
Met een overwinning in de benen, traint toch een stukje fijner.

HUP NAC!
 

De Groene Scout

Well-known member
Leek een leuk avondje NAC te worden met een 2-0 voorsprong tot de 70ste minuut.
Wedstrijd duurt echter 90 minuten en nu zal met 2-2 het bier toch minder goed smaken.
En wat doe je dan: "KUT" roepen.
 

Batigoal

Well-known member
Die Ragnar Ache bevalt me erg goed wat ik er tot nu toe van heb gezien. Als je hem vertrouwen geeft schiet hij er dit seizoen wel een aantal binnen. Met ook Deroy Duarte heeft Sparta toch weer 2 mooie talentjes die doorstromen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Die Ragnar Ache bevalt me erg goed wat ik er tot nu toe van heb gezien. Als je hem vertrouwen geeft schiet hij er dit seizoen wel een aantal binnen. Met ook Deroy Duarte heeft Sparta toch weer 2 mooie talentjes die doorstromen.

Zeker. Hij scoorde al heel veel in de voorbereiding. Mooi dat hij het nu ook in de eredivisie laat zien. Al waren het niet de moeilijkste goals.
 
Bovenaan