Speelronde 28

Feyenoord wat gaan we doen vandaag?


  • Totaal aantal stemmers
    9

stc

Well-known member
Ajax en Feyenoord gaan gewoon vandaag winnen (al hoop ik op puntverlies voor beide).
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ajax en Feyenoord gaan gewoon vandaag winnen (al hoop ik op puntverlies voor beide).

Gefeliciteerd met het behalen van de playoffs voor Europees voetbal! Heeft RvN maar mooi voor elkaar gekregen!
 

stc

Well-known member
Gefeliciteerd met het behalen van de playoffs voor Europees voetbal! Heeft RvN maar mooi voor elkaar gekregen!
Dank, maar de playoffs behalen is geen prijs. Minimaal moet de beker behaald worden. Anders mag de heer van Nistelrooy zijn spullen pakken en wegwezen.
 

Jef400

Well-known member
Twente kan op 3 punten van AZ komen. Ajax en Feyenoord zullen hun niemendalletjes tegen respectievelijk Fortuna en RKC wel winnen denk ik.
 

Jef400

Well-known member
3-0 al. De hoogte van de uitslag zal afhangen van de doelpuntenhonger van Twente
 

Batigoal

Well-known member
Sparta met 0-1 voor. Geen geweldige pot in Alkmaar tot nu toe. Maar das niet erg
Gefeliciteerd met de knappe zege gisteren! Als je zelfs al dit soort wedstrijden gaat winnen, dan is er echt wel wat mogelijk in de playoffs. Prima trainer die Steijn, laat een aantal spelers boven hun niveau spelen en dat is knap. De echte kenners wisten vorig seizoen al dat het een uitstekende zet was van Sparta om hem aan te stellen.
 

Jef400

Well-known member
Gefeliciteerd met de knappe zege gisteren! Als je zelfs al dit soort wedstrijden gaat winnen, dan is er echt wel wat mogelijk in de playoffs. Prima trainer die Steijn, laat een aantal spelers boven hun niveau spelen en dat is knap. De echte kenners wisten vorig seizoen al dat het een uitstekende zet was van Sparta om hem aan te stellen.
Ik maakte me daardoor al geen zorgen over een eventuele degradatie. Want dan hadden ze op Spangen net zo seizoen gehad als in Zwolle of Almelo. Maar dat is nu goed gegaan en wat strategische aankopen zorgen voor een geweldig seizoen. Beter dan het coronajaar.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Een drietal assists van Gijs Smal vandaag. Mooie ontwikkeling maakt die jongen dit seizoen door.
 

ALenstra

Well-known member
Eens kijken of FC Emmen verder afstand kan nemen van die twee andere noordelijkse clubs.
 
Bovenaan