Speelronde 28

Feyenoord wat gaan we doen vandaag?


  • Totaal aantal stemmers
    9

Batigoal

Well-known member
Supertalent Silvano Vos maakt zijn debuut in Ajax 1! Daar ben ik razend benieuwd naar. De verhalen over hem zijn veelbelovend.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Supertalent Silvano Vos maakt zijn debuut in Ajax 1! Daar ben ik razend benieuwd naar. De verhalen over hem zijn veelbelovend.

Yep, steekt er wat ik begrijp bovenuit in een toch al belovende Nederlandse lichting.
 

Batigoal

Well-known member
Taylor met de 4-0! Uitstekende goal. Vos valt ook goed in. Leuk om te zien.

Nog een debutant: de Belg Mika Godts. Die liet al een paar aardige dingen zien in Jong Ajax.
 

stc

Well-known member
Maar RKC heeft op iedere positie een betere speler…
Nee. Zeker niet. Feyenoord heeft gewoon de beste spelers op iedere positie. Ik denk dat Feyenoord met 5-0 gaat winnen

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nee. Zeker niet. Feyenoord heeft gewoon de beste spelers op iedere positie. Ik denk dat Feyenoord met 5-0 gaat winnen

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk

Goede kans dat Feyenoord wint, maar 5-0 dan heb je RKC niet in de gaten gehouden. Echt een klere ploeg om tegen te spelen. Hebben het de clubs bovenin het erg lastig gemaakt.
 

stc

Well-known member
Goede kans dat Feyenoord wint, maar 5-0 dan heb je RKC niet in de gaten gehouden. Echt een klere ploeg om tegen te spelen. Hebben het de clubs bovenin het erg lastig gemaakt.
Zonder Kramer scheelt een hoop bij RKC denk ik

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
Bovenaan