Voor wie, voor Hartman? Want Gimenez raakte de bal niet eens.Schijnbaar lopen de lijntjes in de Kuip anders, want dit was duidelijk buitenspel.
Maakt het uit, anders trekken ze wel weer 12 minuten bij of geven ze iemand die een bal tegen een Feyenoorder aanschiet rood.Schijnbaar lopen de lijntjes in de Kuip anders, want dit was duidelijk buitenspel.
Zet die bril toch op je kop.Schijnbaar lopen de lijntjes in de Kuip anders, want dit was duidelijk buitenspel.
Inderdaad. De KNFB doet haar best, maar het lukt ze niet om ze onopvallend kampioen te maken.Maakt het uit, anders trekken ze wel weer 12 minuten bij of geven ze iemand die een bal tegen een Feyenoorder aanschiet rood.
Dankzij die klote KNVB dus geen babi pangang voor jou, maat.Maakt het uit, anders trekken ze wel weer 12 minuten bij of geven ze iemand die een bal tegen een Feyenoorder aanschiet rood.
Alsof ik de namen van die klungels weet.Voor wie, voor Hartman? Want Gimenez raakte de bal niet eens.
Wordt gewaardeerdÉén kritische noot van mij en hup drie goals.
Niet zo bescheiden. Die smiley mag best groter.De competitie begint nu wel heel saai te worden…
gelukkig is er nog een heerlijke strijd voor plek 2 ☺️
Dat verbaast je toch niets mag ik hopen?Die eerste goal maakt Wieffer met een open wond op zijn voorhoofd. Uiteraard gemist door Kamphuis.
Uiteraard niet. Domme Groninger die Kamphuis. Wat mij betreft degradeert ie met Groningen mee naar de KKD.Dat verbaast je toch niets mag ik hopen?
Alle Groningers die ken zijn dom, dus dat kan geen toeval zijn.Uiteraard niet. Domme Groninger die Kamphuis. Wat mij betreft degradeert ie met Groningen mee naar de KKD.