Onzin.Er zat voor Excelsior vanavond echt meer in..
In tegenstelling tot wat veel zogenaamde kenners schijnen te denken, is Pascal Jansen helemaal niet zo'n goede trainer.Bijzonder seizoen draait AZ. Verloor weinig punten toen de gehele voorhoede aan het begin van het seizoen geblesseerd was en nu verliezen ze echt een bak punten.
Waarom vind je dat?In tegenstelling tot wat veel zogenaamde kenners schijnen te denken, is Pascal Jansen helemaal niet zo'n goede trainer.
Hoger tempo.Wat zou er bij PSV moeten gebeuren vind jij?
Ik lees weleens mee op het AZ forum. Daar vinden ze vaak zijn wissels onbegrijpelijk en vinden ze ook dat hij eigenlijk nooit de coach van de tegenstander overtroeft met tactische zetten in topwedstrijden. Verder heeft hij ook niet echt spelers beter gemaakt.Waarom vind je dat?
Dat is wel lastig als bijna iedereen de bal in de voet wil hebben omdat je tegen een handbalverdediging speelt.Hoger tempo.
Zo na volg ik het niet.Ik lees weleens mee op het AZ forum. Daar vinden ze vaak zijn wissels onbegrijpelijk en vinden ze ook dat hij eigenlijk nooit de coach van de tegenstander overtroeft met tactische zetten in topwedstrijden. Verder heeft hij ook niet echt spelers beter gemaakt.
Maakt niet uit of iedereen de bal in de voet wil hebben. Juist dan kan je door snelle combinaties de verdediging uit elkaar spelen.Dat is wel lastig als bijna iedereen de bal in de voet wil hebben omdat je tegen een handbalverdediging speelt.
Ook dan heb je diepte nodig in het spel.Maakt niet uit of iedereen de bal in de voet wil hebben. Juist dan kan je door snelle combinaties de verdediging uit elkaar spelen.
Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Dat had gekund als je een andere tactiek zou gebruiken.Ook dan heb je diepte nodig in het spel.
Dat is heel lastig met een tegenstander die met negen spelers kort op elkaar staan achter de bal.
Net als vanavond moet je ze dan 'kapot' spelen en dat is redelijk goed gelukt.
Ik lees weleens mee op het AZ forum. Daar vinden ze vaak zijn wissels onbegrijpelijk en vinden ze ook dat hij eigenlijk nooit de coach van de tegenstander overtroeft met tactische zetten in topwedstrijden. Verder heeft hij ook niet echt spelers beter gemaakt.
Welke tactiek opteer je dan?Dat had gekund als je een andere tactiek zou gebruiken.
Hij is de opvolger van Het Orakel, dan kun je er per definitie niet zoveel van.Waarom vind je dat?