Speelronde 28

Feyenoord wat gaan we doen vandaag?


  • Totaal aantal stemmers
    9

leo1949

Well-known member
Erbarmelijk slecht het voetbal van AZ.
Ze kunnen amper in het 16 mtr gebied van Sparta komen.
Het word eerder 0 - 2 dan 1 - 1.
 

JMD

Well-known member
Als az verliest moet het nog oppassen voor plek 4, Twente kan morgen op drie punten komen… En Ajax zal dat niet prettig vinden, want dat moet de laatste speelronde naar Enschede, en of Twente dan nog speelt voor plek 4 of dat het alleen nog 6e ofzo kan worden scheelt een slok op een borrel. En volgende week ook Ajax -az, als psv zijnde volgende week winnen in Volendam en je doet hele goede zaken…
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

JMD

Well-known member
Afgelopen in Alkmaar, 0-1…
Az in dramatische vorm de afgelopen weken…
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Max

Administrator
Forumleiding
Bijzonder seizoen draait AZ. Verloor weinig punten toen de gehele voorhoede aan het begin van het seizoen geblesseerd was en nu verliezen ze echt een bak punten.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Bijzonder seizoen draait AZ. Verloor weinig punten toen de gehele voorhoede aan het begin van het seizoen geblesseerd was en nu verliezen ze echt een bak punten.
In tegenstelling tot wat veel zogenaamde kenners schijnen te denken, is Pascal Jansen helemaal niet zo'n goede trainer.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Waarom vind je dat?
Ik lees weleens mee op het AZ forum. Daar vinden ze vaak zijn wissels onbegrijpelijk en vinden ze ook dat hij eigenlijk nooit de coach van de tegenstander overtroeft met tactische zetten in topwedstrijden. Verder heeft hij ook niet echt spelers beter gemaakt.
 

gevegt

Well-known member
Ik lees weleens mee op het AZ forum. Daar vinden ze vaak zijn wissels onbegrijpelijk en vinden ze ook dat hij eigenlijk nooit de coach van de tegenstander overtroeft met tactische zetten in topwedstrijden. Verder heeft hij ook niet echt spelers beter gemaakt.
Zo na volg ik het niet.
Wel zie ik dat AZ, net als alle andere subtoppers, in de laatste fase van de competitie relatief veel punten laten liggen.
Dan vraag ik mij af of het niet aan de sterkte van de selectie ligt.
 

stc

Well-known member
Dat is wel lastig als bijna iedereen de bal in de voet wil hebben omdat je tegen een handbalverdediging speelt.
Maakt niet uit of iedereen de bal in de voet wil hebben. Juist dan kan je door snelle combinaties de verdediging uit elkaar spelen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

gevegt

Well-known member
Maakt niet uit of iedereen de bal in de voet wil hebben. Juist dan kan je door snelle combinaties de verdediging uit elkaar spelen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Ook dan heb je diepte nodig in het spel.
Dat is heel lastig met een tegenstander die met negen spelers kort op elkaar staan achter de bal.
Net als vanavond moet je ze dan 'kapot' spelen en dat is redelijk goed gelukt.
 

stc

Well-known member
Ook dan heb je diepte nodig in het spel.
Dat is heel lastig met een tegenstander die met negen spelers kort op elkaar staan achter de bal.
Net als vanavond moet je ze dan 'kapot' spelen en dat is redelijk goed gelukt.
Dat had gekund als je een andere tactiek zou gebruiken.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik lees weleens mee op het AZ forum. Daar vinden ze vaak zijn wissels onbegrijpelijk en vinden ze ook dat hij eigenlijk nooit de coach van de tegenstander overtroeft met tactische zetten in topwedstrijden. Verder heeft hij ook niet echt spelers beter gemaakt.

Goede opvolger voor Heitinga dus mocht die vertrekken.
 
Bovenaan