Speelronde 28

Feyenoord wat gaan we doen vandaag?


  • Totaal aantal stemmers
    9

Batigoal

Well-known member
Het is inderdaad het seizoen uitzitten voor Groningen, want er zit 0,0 energie in de ploeg om er nog wat van te maken heb ik het idee.
 

Jef400

Well-known member
Straks maar even naar Alkmaar toe. Ik heb het idee dat Sparta misschien wel een kans maakt. AZ mist wel wat spelers, er is daar wat heibel met supporters en de resultaten vallen daar de laatste weken best tegen.
 

Pascallovic

Well-known member
Het is inderdaad het seizoen uitzitten voor Groningen, want er zit 0,0 energie in de ploeg om er nog wat van te maken heb ik het idee.
Dat hangt een beetje rond de hele club. We gooien er in november een trainer uit. Dan kom je er daarna achter dat geen van je beoogde kandidaten wil instappen en dan laat je een kleurloze nobody zonder pit het seizoen afmaken en laat je de boel lekker voortkabbelen richting KKD. Na Spakenburg thuis was het nog steeds business as usual. Toen had je al moeten ingrijpen en zien van 'deze man gaat ons niet redden'.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Straks maar even naar Alkmaar toe. Ik heb het idee dat Sparta misschien wel een kans maakt. AZ mist wel wat spelers, er is daar wat heibel met supporters en de resultaten vallen daar de laatste weken best tegen.
Hup Sparta!
 

Bernardo

Well-known member
Dat hangt een beetje rond de hele club. We gooien er in november een trainer uit. Dan kom je er daarna achter dat geen van je beoogde kandidaten wil instappen en dan laat je een kleurloze nobody zonder pit het seizoen afmaken en laat je de boel lekker voortkabbelen richting KKD. Na Spakenburg thuis was het nog steeds business as usual. Toen had je al moeten ingrijpen en zien van 'deze man gaat ons niet redden'.
Lijkt Cambuur wel. Cambuur had na Volendam al moeten ingrijpen.
 

stc

Well-known member
Til, Drommel en Sangare op de bank. Benitez terug in de goal en Silva als linksbuiten.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

stc

Well-known member
PSV zou een keer aan het doelsaldo moeten werken vanavond

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dit wordt een monsterscore.

Ik snap Dijkhuizen echt niet. Excelsior heeft totaal niet de ploeg om 5-4-1 te spelen. Dat is dit seizoen ook al een aantal keer gebleken. Toen zei Dijkhuizen ook "dit ga ik nooit meer doen, dit werkt niet". En doet 'ie het vandaag toch. Tuurlijk, als ze gaan aanvallen dan verliezen ze normaal gesproken ook. Maar dan is het tenminste soms nog een beetje leuk om naar te kijken. Dit slaat helemaal nergens op.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Mwah, psv speelt echt dramatisch, verschrikkelijk slordig en denkt dat ze er zijn… eigenlijk wachten op de 1-1
Dat laatste weet ik niet, maar PSV speelt na de 1-0 inderdaad vreselijk slecht. Gênant zelfs, bij vlagen.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD
Bovenaan