Dat hangt een beetje rond de hele club. We gooien er in november een trainer uit. Dan kom je er daarna achter dat geen van je beoogde kandidaten wil instappen en dan laat je een kleurloze nobody zonder pit het seizoen afmaken en laat je de boel lekker voortkabbelen richting KKD. Na Spakenburg thuis was het nog steeds business as usual. Toen had je al moeten ingrijpen en zien van 'deze man gaat ons niet redden'.Het is inderdaad het seizoen uitzitten voor Groningen, want er zit 0,0 energie in de ploeg om er nog wat van te maken heb ik het idee.
Hup Sparta!Straks maar even naar Alkmaar toe. Ik heb het idee dat Sparta misschien wel een kans maakt. AZ mist wel wat spelers, er is daar wat heibel met supporters en de resultaten vallen daar de laatste weken best tegen.
Hup Sparta!
En Ajax kampioen. Feyenoord na woensdag volledig de weg kwijt en vierde.Mwa, laat AZ maar tweede worden.
Als dat gebeurt dan stuur ik fles drank naar keuze naar het noorden.En Ajax kampioen. Feyenoord na woensdag volledig de weg kwijt en vierde.
Deal!Doe maar een bak babi pangang, ik ben alcoholvrij.
Lijkt Cambuur wel. Cambuur had na Volendam al moeten ingrijpen.Dat hangt een beetje rond de hele club. We gooien er in november een trainer uit. Dan kom je er daarna achter dat geen van je beoogde kandidaten wil instappen en dan laat je een kleurloze nobody zonder pit het seizoen afmaken en laat je de boel lekker voortkabbelen richting KKD. Na Spakenburg thuis was het nog steeds business as usual. Toen had je al moeten ingrijpen en zien van 'deze man gaat ons niet redden'.
Zou wel moeten. Hopelijk kan PSV een x de 0 houdenPSV gaat vanavond gewoon winnen van Excelsior.
Verstuurd vanaf mijn Lenovo Laptop met Microsoft Edge
PSV gaat vanavond gewoon winnen van Excelsior.
Verstuurd vanaf mijn Lenovo Laptop met Microsoft Edge
Verstuurd vanaf?Precies, elke positie betere speler.
Mwah, psv speelt echt dramatisch, verschrikkelijk slordig en denkt dat ze er zijn… eigenlijk wachten op de 1-1Dit wordt een monsterscore.
Dat laatste weet ik niet, maar PSV speelt na de 1-0 inderdaad vreselijk slecht. Gênant zelfs, bij vlagen.Mwah, psv speelt echt dramatisch, verschrikkelijk slordig en denkt dat ze er zijn… eigenlijk wachten op de 1-1