Speelronde 25

Omdat gevegt een poll wil

  • Hups Heracles

    Stemmen: 5 71,4%
  • PSV staat even boven Ajax

    Stemmen: 1 14,3%
  • PSV staat nog langer boven Ajax

    Stemmen: 1 14,3%

  • Totaal aantal stemmers
    7

Bernardo

Well-known member
Mwah, om Abu te citeren: 'Ajax speelt nooit 2 slechte duels achter elkaar', en daar geloof ik wel in eigenlijk. Van mij mogen jullie stunten natuurlijk, maar denk dat jullie je in je enthousiasme gaan voorbijlopen...
Haha wij zijn kansloos joh. Alles onder 0-4 is prima.
 

Eef de Kip

Well-known member
Labbekakkerig gedoe zeg. in de laatste minuut tegen fokking RKC met alle pijn en moeite van de wereld winnen.
 

JMD

Well-known member
Wat was die Onana daar aan het doen?
Meer in het algemeen, wat deed die verdediging van Ajax bij die 2 tegengoals? Als je er door RKC wordt uitgecounterd (en dan 2x binnen 10') moet dat toch te denken geven. Er was niks aan de hand voor Ajax tot die 2-1, en in 10 minuten zit je diep in de problemen, terwijl je veel meer kansen hebt gekregen.
 

Abubakari

Well-known member
Wat trouwens geen zin heeft, want in deze vorm wordt je gewoon uitgeschakeld door Benfica dat de vorige keer al gelijkwaardig was.

Het is gewoon een heel matig seizoen als je een paar CL-wedstrijden uit de groepsfase niet meerekent. Al sinds Willem II geen fatsoenlijke pot gespeeld.
Tegenover die wedstrijden waarin ze door de ondergrens zakken (en dat geef ik gelijk toe, dat zijn er veel te veel en overkomt ze echt veel te vaak) staan ook nog heel veel heel goeie wedstrijden, je kunt niet zo’n doelsaldo hebben in een heel matig seizoen. Soms ga je wat teveel op de mainsurprime/zuurpruim toer. Maar je hebt wel gelijk dat ze een kut instelling hebben.
 

Abubakari

Well-known member
Die moet eerst wennen aan het voetbal van Jong Ajax.
Die Odgaard, goeie voetballer is dat he? Lijkt me wel wat voor Heerenveen. Precies het type dat Heerenveen nodig heeft.

@JMD verschil tussen 2019 en dit seizoen is dat Ajax toen hongerig was na een jaar of wat zonder titel. Ze zijn nu volgevreten en kunnen zich niet opladen voor Eagles en RKC. Thuis tegen RKC een stuk of 6 100% kansen weggeven en uit bij een AZ in vorm niks weggeven, dat is tekenend. Ik maak me ook meer zorgen om Cambuur uit dan om Benfica thuis.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
@JMD berschil tussen 2019 en dit seizoen is dat Ajax toen hongerig was na een jaar of wat zonder titel. Ze zijn nu volgevreten en kunnen zich niet opladen voor Eagles en RKC. Thuis tegen RKC een stuk of 6 100% kansen weggeven en uit bij een AZ in vorm niks weggeven, dat is tekenend. Ik maak me ook meer zorgen om Cambuur uit dan om Benfica thuis.
Snap ik ja. Zo komt het ook op me over, als je ziet hoe RKC gewoon tot 2x toe eenvoudig kan counteren (en dan heb ik alleen de korte samenvatting op espn.nl gezien met alleen de goals) dat is gewoon om je dood te schamen.
 
Bovenaan