Speelronde 25

Omdat gevegt een poll wil

  • Hups Heracles

    Stemmen: 5 71,4%
  • PSV staat even boven Ajax

    Stemmen: 1 14,3%
  • PSV staat nog langer boven Ajax

    Stemmen: 1 14,3%

  • Totaal aantal stemmers
    7

JMD

Well-known member
Nee, geen buitenspel. Niet op die pass op Götze, ook niet op die op Gakpo (en daar was ik meer onzeker over)
 

Bonehead

Well-known member
Als PSV eindelijk eens echt doordrukt is het over voor jullie ja. Dat deden ze alleen de laatste wedstrijden niet, waardoor het steeds tot het eind spannend bleef

Normaal is Heracles al kansloos en als het zoveel spelers mist helemaal. Dan hoeft PSV niet goed te spelen.
 

JMD

Well-known member
Klopt. Maar je ziet dat die 2-1 toch ineens valt...

Bakayoko erin. Mooi. Alleen helaas maar 2 minuten
 

stc

Well-known member
Moet je je eigen posts eens teruglezen. In november (dacht ik) waren er volgens jou maar vier ploegen slechter dan PSV en werd het volgens jou 11-14e :D.
Dat kan. Alleen ze kunnen geen 14de worden gezien het aantal punten wat ze nu hebben.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

stc

Well-known member
Wat denk je? Als je post 'hopelijk wint PSV vanmiddag van Heracles' en je elke week twijfelt of PSV wel wint, zelfs als we tegen FC Bal op 't Dak D4 spelen dan krijg je dit soort opmerkingen terug.

Ik ben ook wel eens twijfelachtig over PSV, zeer zeker, maar als jouw voorspellingen steeds zouden zijn uitgekomen eindigen we rond plek 14 ja...
Dat klopt. Vaak speelt PSV matig, maar winnen ze toch.

Tegen een zeer zwak Heracles is PSV weinig in de problemen gekomen. Als ze het vizier op scherp hadden staan hadden ze een grotere uitslag neer kunnen zetten.

Moet wel zeggen dat de keeper en linksachter van Heracles redelijk hebben gespeeld. De rest was zwak


Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

Eef de Kip

Well-known member
Dat wordt weer zo'n wedstrijd met 40 schoten op goal, 75% balbezit en niet weten te scoren.
Wat gaat het toch vreselijk moeizaam in de competitie. Is dat nou alleen maar instelling?
 
Bovenaan