Als PSV eindelijk eens echt doordrukt is het over voor jullie ja. Dat deden ze alleen de laatste wedstrijden niet, waardoor het steeds tot het eind spannend bleef
Dat kan. Alleen ze kunnen geen 14de worden gezien het aantal punten wat ze nu hebben.Moet je je eigen posts eens teruglezen. In november (dacht ik) waren er volgens jou maar vier ploegen slechter dan PSV en werd het volgens jou 11-14e .
Dat klopt. Vaak speelt PSV matig, maar winnen ze toch.Wat denk je? Als je post 'hopelijk wint PSV vanmiddag van Heracles' en je elke week twijfelt of PSV wel wint, zelfs als we tegen FC Bal op 't Dak D4 spelen dan krijg je dit soort opmerkingen terug.
Ik ben ook wel eens twijfelachtig over PSV, zeer zeker, maar als jouw voorspellingen steeds zouden zijn uitgekomen eindigen we rond plek 14 ja...
Dat kan. Alleen ze kunnen geen 14de worden gezien het aantal punten wat ze nu hebben.
Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Zo zeg, dat is nogal een statement!Ajax gaat vanmiddag gewoon winnen van RKC Waalwijk...
Ajax gaat vanmiddag gewoon winnen van RKC Waalwijk...
Jullie staan toch voor?Dat wordt weer zo'n wedstrijd met 40 schoten op goal, 75% balbezit en niet weten te scoren.
Wat gaat het toch vreselijk moeizaam in de competitie. Is dat nou alleen maar instelling?