Speelronde 25

Omdat gevegt een poll wil

  • Hups Heracles

    Stemmen: 5 71,4%
  • PSV staat even boven Ajax

    Stemmen: 1 14,3%
  • PSV staat nog langer boven Ajax

    Stemmen: 1 14,3%

  • Totaal aantal stemmers
    7

Jacco

Well-known member
Goed weekend voor Twente; uitgelopen op Utrecht, Vitesse en Cambuur!
Feyenoord of AZ nog inhalen lijkt me niet realistisch, maar je het weet het nooit.
 

Miramar

Well-known member
Gelukkig moet Vitesse tegen Sparta helemaal uitgespeeld worden. Die vier minuten zijn essentieel zal de KNVB denken. Wat een wijze mensen daar....
 

Abubakari

Well-known member
Niet meer dan logisch toch? 1 of 3 punten voor Sparta kan in de degradatiezone een wereld van verschil maken. Eerder raar dat ze die laatste minuten niet gewoon uitgespeeld hebben. Een lege bierbeker tegen je hoofd is overkomelijk. Desnoods verwijder je het publiek op die tribune of speel je de wedstrijd uit zonder publiek.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Niet meer dan logisch toch? 1 of 3 punten voor Sparta kan in de degradatiezone een wereld van verschil maken. Eerder raar dat ze die laatste minuten niet gewoon uitgespeeld hebben. Een lege bierbeker tegen je hoofd is overkomelijk. Desnoods verwijder je het publiek op die tribune of speel je de wedstrijd uit zonder publiek.
Nou... Los van het feit dat die beker niet leeg was. Eerst wordt de keeper van Sparta belaagd door een fan. Vervolgens krijgt hij die beker bier tegen z'n hoofd. Daarna ontploft er een bom op het veld, waar de cameraman die in de buurt stond nog dagen groggy van was. En daarna braken er massale vechtpartijen uit op de tribune. Dan kan ik me voorstellen dat je onder die omstandigheden niet wilt voetballen. Wel ben ik het met je eens dat verder voetballen zonder publiek (of die specifieke tribune leeg) van buitenaf wel een logische optie leek. Maar daar zal door de coördinator veiligheid ter plaatse wel een afweging in gemaakt zijn, vermoed ik.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zo gaat dat idd altijd. Dan kun je ook tot de afweging komen dat het zo wel best is.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zo gaat dat idd altijd. Dan kun je ook tot de afweging komen dat het zo wel best is.
Gelet op het feit dat het duel al in blessuretijd was, zou ik denken dat het omzetten van de tussenstand naar een eindstand het meeste recht doet aan deze specifieke situatie. Maar goed, ik ga er niet over.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

erka

Well-known member
Prima oplossing. De stand speelt ook een rol, als het nou 5-0 voor Vitesse had gestaan hadden ze het vast de eindstand verklaard, maar bij 0-1 moet je alle schijn van competitievervalsing vermijden en gewoon uitspelen.
 

Forza AZ

Well-known member
Prima oplossing. De stand speelt ook een rol, als het nou 5-0 voor Vitesse had gestaan hadden ze het vast de eindstand verklaard, maar bij 0-1 moet je alle schijn van competitievervalsing vermijden en gewoon uitspelen.
Je kunt het ten opzichte van PEC Zwolle en Fortuna Sittard ook niet maken om Sparta de winst maar te geven zonder verder te spelen. Dat kan het verschil zijn tussen degradatie of niet.
 
Bovenaan