Speelronde 25

Omdat gevegt een poll wil

  • Hups Heracles

    Stemmen: 5 71,4%
  • PSV staat even boven Ajax

    Stemmen: 1 14,3%
  • PSV staat nog langer boven Ajax

    Stemmen: 1 14,3%

  • Totaal aantal stemmers
    7

Eef de Kip

Well-known member
Godverdomme de zoveelste keer dit seizoen dat je tegen jezelf loopt te voetballen. Kunnen ze alleen maar in de CL een stapje extra zetten ofzo?
 

Batigoal

Well-known member
Godverdomme de zoveelste keer dit seizoen dat je tegen jezelf loopt te voetballen. Kunnen ze alleen maar in de CL een stapje extra zetten ofzo?
Wat trouwens geen zin heeft, want in deze vorm wordt je gewoon uitgeschakeld door Benfica dat de vorige keer al gelijkwaardig was.

Het is gewoon een heel matig seizoen als je een paar CL-wedstrijden uit de groepsfase niet meerekent. Al sinds Willem II geen fatsoenlijke pot gespeeld.
 

Maasveld

Well-known member
Wat trouwens geen zin heeft, want in deze vorm wordt je gewoon uitgeschakeld door Benfica dat de vorige keer al gelijkwaardig was.

Het is gewoon een heel matig seizoen als je een paar CL-wedstrijden uit de groepsfase niet meerekent. Al sinds Willem II geen fatsoenlijke pot gespeeld.
Ten Hag Out!!!
 

Eef de Kip

Well-known member
Als we nou voortaan altijd zo gaan spelen in de omschakeling dan kunnen we ook is gaan voor het record aantal tegendoelpunten.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Gelukkig voor de kippenborstjes van vak 410 zit hun volksmenner met z'n geluidsinstallatie er ook weer en kunnen ze slaafs mee blèren met vreselijke monotone liedjes, zodat ze morgen op het schoolplein trots kunnen vertellen dat het in elk geval niet aan hen heeft gelegen.
 

JMD

Well-known member
Kunnen ze alleen maar in de CL een stapje extra zetten ofzo?
Het begint er idd steeds meer op te lijken. En een keer kan dat gebeuren, we zijn allemaal mensen. Maar als dat vaker gebeurt lijkt het structureel. Overigens opvallend dat in 2019 dit dan niet fout ging, na de beroemde nederlaag in de Kuip in januari toen alleen nog maar zeges geboekt, en de enige nederlaag van die maanden de beroemde halve finale tegen Spurs.
 

JMD

Well-known member
Gelukkig voor de kippenborstjes van vak 410 zit hun volksmenner met z'n geluidsinstallatie er ook weer en kunnen ze slaafs mee blèren met vreselijke monotone liedjes, zodat ze morgen op het schoolplein trots kunnen vertellen dat het in elk geval niet aan hen heeft gelegen.
Hoe lang denk je dat zo'n idioot met een megafoon het op Vak S in de Kuip zou uithouden?? :p. Ik schat dat die binnen 10' in de gracht ligt...

Echt idioot dat soort dingen. Hbe ooit bij PSV - Twente (in de toptijd van Twente) vlak naast het uitvak gezeten. 90 minuten lang monotoon bleren. PSV won met 3-0, zelfs bij de tegengoals geen enkele reactie, geen gemopper, geen gevloek, alleen maar monotoon door blijven zingen. Vraag me nou echt af wat daar de lol van is. Ik vind juist het 'uit het niets opkomen' van gezang het mooist. Het ene moment niks, en dan ineens vol erachter. Echt op zijn Engels.
 

JMD

Well-known member
Hahaha. Ik wou vrijdag een telraam meenemen, maar Ajax neemt maar een telraam mee!
Mwah, om Abu te citeren: 'Ajax speelt nooit 2 slechte duels achter elkaar', en daar geloof ik wel in eigenlijk. Van mij mogen jullie stunten natuurlijk, maar denk dat jullie je in je enthousiasme gaan voorbijlopen...
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hoe lang denk je dat zo'n idioot met een megafoon het op Vak S in de Kuip zou uithouden?? :p. Ik schat dat die binnen 10' in de gracht ligt...

Echt idioot dat soort dingen. Hbe ooit bij PSV - Twente (in de toptijd van Twente) vlak naast het uitvak gezeten. 90 minuten lang monotoon bleren. PSV won met 3-0, zelfs bij de tegengoals geen enkele reactie, geen gemopper, geen gevloek, alleen maar monotoon door blijven zingen. Vraag me nou echt af wat daar de lol van is. Ik vind juist het 'uit het niets opkomen' van gezang het mooist. Het ene moment niks, en dan ineens vol erachter. Echt op zijn Engels.
In de Kuip hebben ze weliswaar geen microfoon, maar ook daar staan er figuren in het 'sfeervak' bijna de hele wedstrijd met de rug naar het veld de rest van het vak op te jutten. Heb me gister weer kostelijk vermaakt. Ik zat onder het uitvak en achter het vak met de nieuwste generatie droeftoeters. Stonden ze daar de halve wedstrijd zo fanatiek met hun armen breed vals liedjes te zingen. En toen Groningen scoorde van die 'kom dan kom dan' gebaren te maken naar het uitvak. Capuchons op, alles. En inderdaad zo'n enorme sukkel vooraan in het vak die het dwingen van zijn medesupporters tot meezingen als belangrijkste levenstaak ziet.

Christus zeg, wat een domme overtreding.
 
Bovenaan