Speelronde 25

Janssen

Well-known member
Koselev; Mac-Intosch, Ninaj, Rodriguez, Pinto; Balic, Diemers, Smeets, El Messaoudi; Novakovic, Lamprou.

Heerings staat op scherp en wordt gespaard voor vrijdag. Verder ontbreekt Stokkers.

Max

Administrator
Forumleiding
Nou mooi. Nog steeds drie punten voorsprong op AZ. Volgende week die voorsprong vergroten.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hoe kan het nou dat er in de Arena zoveel lege plekken zijn? Bedoel ik niet in een 'oooh wat een slechte supporters' manier, want ik haat dat soort discussies. Maar in de fase waarin Ajax nu zit en de euforie om de club heen, dan wil je toch juist naar het stadion toe?

Jamel

Administrator
Forumleiding
Pinto denkt dat het een goed idee is om door het midden uit te verdedigen: 1-0 Ajax.

JMD

Well-known member
Hoe kan het nou dat er in de Arena zoveel lege plekken zijn? Bedoel ik niet in een 'oooh wat een slechte supporters' manier, want ik haat dat soort discussies. Maar in de fase waarin Ajax nu zit en de euforie om de club heen, dan wil je toch juist naar het stadion toe?

Denk dat vandaag supporters door de weersomstandigheden deels tegen worden gehouden, en dan met name in de rit er naartoe natuurlijk. In het stadion (met ik neem aan het dak dicht) heb je er weinig last van.

JMD

Well-known member
Pinto denkt dat het een goed idee is om door het midden uit te verdedigen: 1-0 Ajax.

Zie nu de beelden, maar manmanman wat denk je dan als verdediger. De lat ligt erg laag ik weet het, maar dit moet toch wel zo ongeveer een van de ergste verdedigende blunders in de eredivisie van dit seizoen zijn???

gevegt

Well-known member

Komt bij dat ongeveer de helft de wedstrijd schijnbaar niets interesseert, volgens LdL. Het merendeel heeft het kopje naar beneden omdat de telefoon veel belangrijker is.

Maasveld

Well-known member
Dat is toch niets nieuws?

Pascallovic

Well-known member
Simpele overwinning in een voor de rest weinig bijzondere wedstrijd. Gedaan wat ze moesten doen. Nu op naar woensdag.

Bovenaan