Speelronde 25

SanMark.

Well-known member
2x hands ook nog even negeren. Kutscheids. Ondanks die Turk en ondanks de Var toch 8 punten voor. Voortaan ook maar een shirt met een rode baan dragen om wat minder arbitrale fouten tegen te krijgen

Als supporter van een topclub is het onwaardig om te zeuren over de leiding. Want je hebt de leiding vaker mee dan tegen.

Maasveld

Well-known member
Toch opvallend dat men op de nationale tv na 30 jaar de naam Jay Driessen nog altijd verkeerd uitspreekt.

zwammy

Well-known member
Nee, ik kom uit Eindhoven. Zat op oost. Bijbuurten bij NAC is natuurlijk om de week.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ja ik snap dat het vervelend is om anderhalf uur in de stromende regen te zitten. Maar ergens voorin een vak met een paraplu gaan zitten, veel asocialer krijg je ze niet.

Max

Administrator
Forumleiding
Ja dat is inderdaad niet fraai. Ik zit trouwens lekker binnen vandaag.

zwammy

Well-known member
PSV - NAC. We verwachten er nooit wat van, dan kan het ook niet tegen vallen.

Toch wisten ze deze keer toch weer wat extra's te verzinnen. Een doek voor een zieke maat van ons wordt geweigerd. Na lange discussie mocht het doek mee naar binnen, maar niet opgehangen worden aan het plexiglas. (waar je het dan wel op kan hangen is tot op heden nog een raadsel).

Toen besloten we maar om het doek de hele wedstrijd vast te houden, aangezien ophangen niet mocht. Na 10 minuten vonden de stewards het wel welletjes geweest en stuurden een legertje aan Stewards om het doek te verwijderen.
psv SCHAAM JE KAPOT

Hoe beter het ontvangst in Breda. Hoe harder de deksel op de neus in uitwedstrijden.

NAC - PSV
Wisselen bij uitvak NAC
Bier in het uitvak
Geen ophoudprocedure (alleen 40 min door verkeersinfarct maar toen waren ze al bij de autos)
PSV -NAC
2 keer wisselen (raakeind en nieuwe parkeerplek)
Geen 9 persoonsbusjes
Netten teruggehangen
Geen bier
Waarsch ophoud.
Geen doeken tegen lexaanwand waaronder dus die van onze zieke maat.

Man man man.

JMD

Well-known member
PEC houdt AZ op 0-0. Kan Feyenoord zo vaster op plek 3 komen.
Mooi.

Het maakt mij niet uit wie 3 of 4 wordt, maar wel dat dat voor de laatste speeldag beslist is. Want het is AZ - PSV in de slotronde, en of AZ dan al zeker is van 3 of 4, of dat het daar nog voor moet spelen scheelt slokken op borrels.
Volgende week juich ik overigens voor AZ :p

Pascallovic

Well-known member
Mooi.

Het maakt mij niet uit wie 3 of 4 wordt, maar wel dat dat voor de laatste speeldag beslist is. Want het is AZ - PSV in de slotronde, en of AZ dan al zeker is van 3 of 4, of dat het daar nog voor moet spelen scheelt slokken op borrels.
Volgende week juich ik overigens voor AZ :p
Als AZ ergens voor moet spelen gaan ze op hun bek, dus wat dat betreft moet je juist hopen dat ze op de laatste speeldag nog ergens om spelen.

JMD

Well-known member
Als AZ ergens voor moet spelen gaan ze op hun bek, dus wat dat betreft moet je juist hopen dat ze op de laatste speeldag nog ergens om spelen.

Dat risico wil ik niet nemen... In Eindhoven kwamen we al goed weg, en vorig jaar in Alkmaar ook al.

Bovenaan