Speelronde 25

vakx2.0

Banned
Die Ihataren ... heerlijk om naar te kijken. Slechts anderhalf jaar ouder als m'n zoon. Ik word oud.

PES5

Administrator
Forumleiding
Vlapinho strikes again.

ADO had een enorme kans in de eerste minuut, maar daarna had Heerenveen er toch zeker drie moeten maken. Wat een kansen voor Lammers en Vlap.

vakx2.0

Banned
2x hands ook nog even negeren. Kutscheids. Ondanks die Turk en ondanks de Var toch 8 punten voor. Voortaan ook maar een shirt met een rode baan dragen om wat minder arbitrale fouten tegen te krijgen

PES5

Administrator
Forumleiding
Hoppaaaa!!!!

Drie op rij!!Verdiende zege ook! Zwak begin, maar na die twee kansen van ADO waren wij absoluut baas. Hadden vaker moeten scoren. Toch nog even spannend omdat we de focus na de 1-3 kwijt waren. Ik vind wel dat de jongens ongelooflijk hard werken met elkaar. Er ontstaat echt wel iets. Nu even genieten en dan twee keer volle bak achter de ploeg in eigen stadion tegen De Graafschap en Excelsior.

vakx2.0

Banned
Gefeliciteerd. Stuur Lammers na dit seizoen wel weer onbeschadigd terug naar Eindhoven. We kijken 'm na op krasjes.

BlauwVinger

Well-known member
Hoe armoedig en klein van geest is het afwentelen van puberale frustatie op de scheidsrechter en de VAR.

stc

Well-known member
Positief was dat PSV 3 punten heeft behaald. Daarnaast zijn Ihatarren, Gakpo, Malen en Sadilek goede spelers voor de toekomst. Rest was bagger vandaag met Dumfries, Rosario en Hendrix voorop.

Over de tegenstander NAC kanen zal ik verder weinig zeggen.

Bovenaan