Speelronde 21

..


  • Totaal aantal stemmers
    9

Jamel

Administrator
Forumleiding
Staan er gewoon drie op een rij van AZ klaar om de bal binnen te werken. Ergens wel te begrijpen, want vanuit de positie van Wijndal was het totaal onverwacht dat hij de bal terug zou trekken richting de penaltystip...
 

stc

Well-known member
PSV speelt middelmatig. AZ valt ook zwaar tegen. Dus terechte 1-1.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

JMD

Well-known member
Slap begonnen, goed hersteld, met de terechte 1-0 tot gevolg. Daarna dachten ze dat het wel goed zou komen…

Het lijkt al 3 jaar (sinds begin 2019) nergens op, nul ontwikkeling, nul verbetering en er lijkt niemand te zijn die daar nou eens werk van maakt,
 

JMD

Well-known member
Volgende week nog even verliezen bij Vitesse en je staat 3e of nog erger
 

JMD

Well-known member
Tempoloos, inspiratieloos, ideeenloos, ballen over drie meter die niet aankomen… het is zwaar onder de maat, en dat is het eigenlijk al maanden…
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Slap begonnen, goed hersteld, met de terechte 1-0 tot gevolg. Daarna dachten ze dat het wel goed zou komen…

Het lijkt al 3 jaar (sinds begin 2019) nergens op, nul ontwikkeling, nul verbetering en er lijkt niemand te zijn die daar nou eens werk van maakt,
Ik begrijp Schmidt zijn tactische plan van vandaag ook gewoon niet zo goed. Gotze, Doan en Gapko komen allemaal het liefst in de bal. Dat kan, als je dan vanuit het middenveld diepgang hebt. Maar Sangare en Boscagli zijn controleurs en Veerman is een spelverdeler die juist zijn medespelers moet bedienen. Er is in de eredivisie in mijn ogen geen betere keypasser dan Veerman, maar door hoe je het elftal om hem heen bouwt, komt hij niet in zijn kracht te spelen. En dan brengt hij met Vertessen en Zahavi eindelijk twee spelers die wat diepgang kunnen brengen, maar haalt hij uitgerekend in diezelfde wissels Veerman eraf.
 
Bovenaan