Miramar
Well-known member
AZ is kansloosNa de 1-0 zakt psv ver weg… wachten op de 1-1. Zonde want psv was beter
AZ is kansloosNa de 1-0 zakt psv ver weg… wachten op de 1-1. Zonde want psv was beter
Yep.Van de regen in de drup.
Uitstekende wisselingDrommel gepasseerd bij p.s.v.. Mvogo keept vanavond.
Hilarisch zo'n voorspelling
Het zal me in onze huidige vorm niks verbazen. Sowieso verloren we de laatste 4 bekerduels tegen jullie…Vergeet dinsdag niet hé, gade er ook aan
Ik begrijp Schmidt zijn tactische plan van vandaag ook gewoon niet zo goed. Gotze, Doan en Gapko komen allemaal het liefst in de bal. Dat kan, als je dan vanuit het middenveld diepgang hebt. Maar Sangare en Boscagli zijn controleurs en Veerman is een spelverdeler die juist zijn medespelers moet bedienen. Er is in de eredivisie in mijn ogen geen betere keypasser dan Veerman, maar door hoe je het elftal om hem heen bouwt, komt hij niet in zijn kracht te spelen. En dan brengt hij met Vertessen en Zahavi eindelijk twee spelers die wat diepgang kunnen brengen, maar haalt hij uitgerekend in diezelfde wissels Veerman eraf.Slap begonnen, goed hersteld, met de terechte 1-0 tot gevolg. Daarna dachten ze dat het wel goed zou komen…
Het lijkt al 3 jaar (sinds begin 2019) nergens op, nul ontwikkeling, nul verbetering en er lijkt niemand te zijn die daar nou eens werk van maakt,