Gefeliciteerd!KLAAR 1 - 2 voor AZ
Eerlijk gezegd leek het of ze er geen zin meer in hadden vandaag nadat bekend werd dat de trainer er mee gaat stoppen aan het eind van het seizoen.Kan Schmidt er niet nu al mee stoppen? De geest is uit de fles...
Bullshit. Zoveel fout deed lindhout echt niet. De belangrijke beslissingen nam hij goed, en een keer fout zitten op de middellijn, het zal…Eerlijk gezegd leek het of ze er geen zin meer in hadden vandaag nadat bekend werd dat de trainer er mee gaat stoppen aan het eind van het seizoen.
Het was hun eigen schuld dat ze verloren hebben.
Al moet ik zeggen dat de scheidsrechter zich moeiteloos heeft aangepast aan het niveau van PSV.
Gefeliciteerd!KLAAR 1 - 2 voor AZ
Totaal niet met je eens. Misschien als ik 10x herhalingen had gehad dan was ik een andere mening toegedaan.Bullshit. Zoveel fout deed lindhout echt niet. De belangrijke beslissingen nam hij goed, en een keer fout zitten op de middellijn, het zal…
Punt is dat het gewoon nergens op lijkt. Je wint met mazzel bij az en de rest van de toppers verlies je. Met de op papier tweede selectie van Nederland qua budget kan dat niet.
Kan Schmidt er niet nu al mee stoppen? De geest is uit de fles...
Vorig seizoen scoorde PSV ook nog: 1-3Oost zit zo goed als vol. Alles gewoon dicht op elkaar. Dan heeft die 1/3 ook geen nut…
Psv begon nie5 sterk maar kwam steeds beter in het duel en zette az vast zonder echt kansen te krijgen, en nu verdiend de 1-0 door obispo uit een corner. Eerste thuisgoal tegen az sinds december 2018