Speelronde 21

..


  • Totaal aantal stemmers
    9

JMD

Well-known member
Net als tegen Ajax gaat schmidt zo ongeveer in blessuretijd wisselen…
 

JMD

Well-known member
Thuis tegen Ajax verliezen, oké niet leuk, maar dat kan. Maar van dit az verliezen, terwijl je notabene nog 1-0 voorkwam en daarna jezelf uit de pot speelt, schandalig.
 

JMD

Well-known member
Jarenlang won az geen topper, maar nu begint het gewoon te worden voo4 hen, winnen dit seizoen ook bij Ajax en PSV.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Als wij als Feyenoord met ons elftal en ons voetbal onder dit PSV eindigen, zou ik zwaar teleurgesteld zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Reinoud

Well-known member
Van Ajax, AZ en Feyenoord in eigen huis verliezen. In de Arena verloren en nog naar de Kuip moeten. Verder prima analyse van @Jamel over de tactische keuzes van Schmidt.
 

stc

Well-known member
Als het zo doorgaat maakt Faber binnenkort het seizoen af bij PSV. 0.0 inspiratie vandaag.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

stc

Well-known member
Kan Schmidt er niet nu al mee stoppen? De geest is uit de fles...
Eerlijk gezegd leek het of ze er geen zin meer in hadden vandaag nadat bekend werd dat de trainer er mee gaat stoppen aan het eind van het seizoen.

Het was hun eigen schuld dat ze verloren hebben.

Al moet ik zeggen dat de scheidsrechter zich moeiteloos heeft aangepast aan het niveau van PSV.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

JMD

Well-known member
Eerlijk gezegd leek het of ze er geen zin meer in hadden vandaag nadat bekend werd dat de trainer er mee gaat stoppen aan het eind van het seizoen.

Het was hun eigen schuld dat ze verloren hebben.

Al moet ik zeggen dat de scheidsrechter zich moeiteloos heeft aangepast aan het niveau van PSV.
Bullshit. Zoveel fout deed lindhout echt niet. De belangrijke beslissingen nam hij goed, en een keer fout zitten op de middellijn, het zal…

Punt is dat het gewoon nergens op lijkt. Je wint met mazzel bij az en de rest van de toppers verlies je. Met de op papier tweede selectie van Nederland qua budget kan dat niet.
 

stc

Well-known member
Bullshit. Zoveel fout deed lindhout echt niet. De belangrijke beslissingen nam hij goed, en een keer fout zitten op de middellijn, het zal…

Punt is dat het gewoon nergens op lijkt. Je wint met mazzel bij az en de rest van de toppers verlies je. Met de op papier tweede selectie van Nederland qua budget kan dat niet.
Totaal niet met je eens. Misschien als ik 10x herhalingen had gehad dan was ik een andere mening toegedaan.

Qua selectie is het qua individue heel goed, maar als team kansloos. Voorts hebben we dramatische Verdedigers. Volgend seizoen wordt er hopelijk keihard ingegrepen in de selectie en technische staf.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

Forza AZ

Well-known member
Oost zit zo goed als vol. Alles gewoon dicht op elkaar. Dan heeft die 1/3 ook geen nut…

Psv begon nie5 sterk maar kwam steeds beter in het duel en zette az vast zonder echt kansen te krijgen, en nu verdiend de 1-0 door obispo uit een corner. Eerste thuisgoal tegen az sinds december 2018
Vorig seizoen scoorde PSV ook nog: 1-3
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

De Groene Scout

Well-known member
Moest even een avondje borrelen bij de buurman en zie dat we het hier nog niet over Twente - Vitesse hebben gehad.
Ter info 3-0 mensen; 3-0!!!!!!!
 
Bovenaan