Speelronde 21

..


  • Totaal aantal stemmers
    9

JMD

Well-known member
Ben benieuwd naar de wedstrijd vanavond. Aantal supportersgroepen op Oost hebben al gezegd dat ze de wedstrijd boycotten.
Kansloze actie. Zou het nou uit protest zijn tegen iets dat de club doet dan kan ik er nog een beetje inkomen, maar nu protesteer je tegen overheidsbeleid. Die hebben sowieso al niks met sport en cultuur en gaan echt niet wakker liggen van het feit dat Oost weigert te komen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Kansloze actie. Zou het nou uit protest zijn tegen iets dat de club doet dan kan ik er nog een beetje inkomen, maar nu protesteer je tegen overheidsbeleid. Die hebben sowieso al niks met sport en cultuur en gaan echt niet wakker liggen van het feit dat Oost weigert te komen.

Zolang ze de kaarten niet claimen lekker voor de overige seizoenkaarthouders. Bij Feyenoord schijnt mijn zijde ook de wedstrijd te boycotten. Als de doorgesnoven honden thuisblijven helemaal prima.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
En Zian Flemming schiet Fortuna op een 1-0 voorsprong tegen Heerenveen, nadat Haye een minuut ervoor de binnenkant van de paal raakte.
 

JMD

Well-known member
Drommel op de bank, Mvogo in de basis bij PSV. Het zal mij benieuwen.
Net als vorig jaar ontvangen we AZ nadat we tegen Ajax hebben gespeeld, toen was dat het breekpunt van het seizoen. Ben benieuwd hoe het nu gaat. De vorige 2 seizoenen gingen we er kansloos af.

PSV: Mvogo,Teze,Boscagli,Obispo,
Mauro Júnior,Mwene,Sangaré,Götze,
Veerman,Doan,Gakpo

AZ: Vindahl Jensen,Sugawara,
Hatzidiakos,Martins Indi,Wijndal,Evjen,
Midtsjö,De Wit,Clasie,Karlsson,
Pavlidis


Hups PSV!
 

JMD

Well-known member
Oost zit zo goed als vol. Alles gewoon dicht op elkaar. Dan heeft die 1/3 ook geen nut…

Psv begon nie5 sterk maar kwam steeds beter in het duel en zette az vast zonder echt kansen te krijgen, en nu verdiend de 1-0 door obispo uit een corner. Eerste thuisgoal tegen az sinds december 2018
 

JMD

Well-known member
Na de 1-0 zakt psv ver weg… wachten op de 1-1. Zonde want psv was beter
 
Bovenaan