Speelronde 21

Speelronde 21

  • ja

    Stemmen: 4 44,4%
  • nee

    Stemmen: 3 33,3%
  • geen mening

    Stemmen: 5 55,6%

  • Totaal aantal stemmers
    9

Batigoal

Well-known member
Het is wel ingewikkeld tegenwoordig in wedstrijdtopics nu iedereen de eigen clubprestaties naar beneden probeert te praten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Speelronde 21

Het is wel ingewikkeld tegenwoordig in wedstrijdtopics nu iedereen de eigen clubprestaties naar beneden probeert te praten.

Vooral NEC doet het goed en die zijn wat ondervertegenwoordigd. De subtop heeft de top drie laten weglopen en de de top drie wint vrijwel wekelijks met de hakken over de sloot zonder heel goed te spelen.
 

Forza AZ

Well-known member
Ik ben niet zo positief. AZ speel matig tot slecht de laatste wedstrijden, en dan missen we ook nog Weghorst en Haps door schorsingen. Dus ik verwacht een makkelijke overwinning voor PSV zaterdag.
En nu is M?hren ook nog verkocht. Wordt lastig scoren zonder spitsen tegen PSV. Al had M?hren waarschijnlijk toch niet gespeeld omdat ze bij AZ blijkbaar Friday beter vinden. Scoren heeft die echter in de Eredivisie nog niet gedaan.
 

Joost

Well-known member
Zou Roda nog een poging gedaan hebben om een deel van de fysieke reservebank van Ajax te huren voor komende zondag?
 

De Groene Scout

Well-known member
Krul direct in de basis bij AZ. Zo hoort het ook. Dat geneuzel van 'eerst even wennen' is de grootste onzin. Je haalt een keeper omdat je 1e keeper er geen ruck van kan, dan moet je hem ook direct opstellen.
Goede bezig v.d. Brom.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Net als destijds met Vermeer. Toen was het ook direct klaar met Mulder.
 
G

Gast

Guest
Achteraf is dat ook een hele terechte beslissing geweest.

AZ had Rochet al veel eerder moeten vervangen. Samen met Johansson de zwakke broeders daar.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Achteraf is dat ook een hele terechte beslissing geweest.

AZ had Rochet al veel eerder moeten vervangen. Samen met Johansson de zwakke broeders daar.

Wat dat betreft goed ingekocht dus. Laat ze het maar bekrachtigen met een overwinning op PSV!
 

delmaestro

Well-known member
Vanavond lekker het weekend aftrappen uit bij ADO. Zonder Havenaar, Beugelsdijk, Kastaneer en Meijers. Voor hun nieuw aangetrokken spelers ben ik niet zo bang. We hebben het goed gedaan de laatste weken tegen sterke ploegen. Hopelijk gooien we het nu niet weg tegen de kleinere goden. Gewoon winnen, en achteroverleunend het weekend in...
 

Pascallovic

Well-known member
AZ geeft toch altijd de punten cadeau aan PSV? Waarom zouden ze dat nu niet doen? Zeker gezien de vorm van het huidige AZ en de spelers die ontbreken.
 

Batigoal

Well-known member
Ik verwacht ook niet veel van AZ. De jaren dat ze het de top 3 echt moeilijk maakten liggen al lang achter ons. Alhoewel er nu vast iemand een rijtje uitslagen gaat posten die anders uitwijzen.
 
G

Gast

Guest
Klopt. Verder is PSV de laatste weken ook vrij constant.

Ze staan twee keer in de 86e minuut nog op puntverlies; dat noem ik niet echt constant. Ik denk overigens ook dat PSV wel van AZ wint (inderdaad vanwege vorm AZ en ontbreken Haps en Weghorst), maar om PSV constant te noemen gaat me wat ver.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ze staan twee keer in de 86e minuut nog op puntverlies; dat noem ik niet echt constant. Ik denk overigens ook dat PSV wel van AZ wint (inderdaad vanwege vorm AZ en ontbreken Haps en Weghorst), maar om PSV constant te noemen gaat me wat ver.

Volgens mij onderbouw je nu de constantheid van PSV.
 

Forza AZ

Well-known member
Ik verwacht ook niet veel van AZ. De jaren dat ze het de top 3 echt moeilijk maakten liggen al lang achter ons. Alhoewel er nu vast iemand een rijtje uitslagen gaat posten die anders uitwijzen.
Je hebt helaas gelijk. De laatste jaren pakt AZ nauwelijks meer punten tegen de top 3. Vooral tegen PSV.

Sinds 2012:
PSV(thuis 1W, 3V; uit 5V) = 3 punten
Ajax (thuis 1W, 1G, 3V; uit 1W, 1G, 2V) = 8 punten
Feyenoord (thuis 1W, 1G, 3V; uit 2G, 2V) = 6 punten
 

Maasveld

Well-known member
Krul direct in de basis bij AZ. Zo hoort het ook. Dat geneuzel van 'eerst even wennen' is de grootste onzin. Je haalt een keeper omdat je 1e keeper er geen ruck van kan, dan moet je hem ook direct opstellen.
Goede bezig v.d. Brom.
Een keeper is natuurlijk ook wel wat makkelijker in te passen.
 
Bovenaan