Speelronde 21

Speelronde 21

  • ja

    Stemmen: 4 44,4%
  • nee

    Stemmen: 3 33,3%
  • geen mening

    Stemmen: 5 55,6%

  • Totaal aantal stemmers
    9

Ska P 187

Well-known member
2cogbpi.png
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hele spannende competitieronde in de strijd om de titel is dit. Voor alle drie lastige uitwedstrijden, waarbij Ajax op papier de makkelijkste heeft. Wij mogen als laatste. Kan op zich een voordeel zijn, als Ajax en PSV punten laten liggen. Maar als zij allebei winnen, komt de druk er bij ons wel echt vol op.
 

Ska P 187

Well-known member
Aangezien ADO in een slechte reeks zit zullen wij wel weer zo vriendelijk zijn ze uit het dippie te helpen, evengoed...


VITESSE!!!
 

Eef de Kip

Well-known member
Hmm, half 1 uit in Kerkrade tegen een ploeg waar je bijna niet van kunt verliezen, dat kan zomaar een prachtige zondag worden :eek:mg:.
 

De Groene Scout

Well-known member
Denk dat na deze ronde PSV definitief weg is. Die hal;en echt geen 3 punten op uit Alkmaar.
Feyenoord en Ajax winnen wel gewoon.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Feyenoord blijft wel zeer moeizaam spelen, dat kan zomaar eens misgaan.
 

JMD

Well-known member
Denk dat na deze ronde PSV definitief weg is. Die hal;en echt geen 3 punten op uit Alkmaar.
Kunnen we beginnen aan de voorbereiding voor het komende seizoen. Heerlijk je 13 wedstrijden niet meer ergeren aan de obligate balletjes breed, het manco om duels gewoon eens op tijd te beslissen, een spits die niet scoort....

Was het maar augustus
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Kunnen we beginnen aan de voorbereiding voor het komende seizoen. Heerlijk je 13 wedstrijden niet meer ergeren aan de obligate balletjes breed, het manco om duels gewoon eens op tijd te beslissen, een spits die niet scoort....

Was het maar augustus

Mooi, we zijn het dus allemaal eens. PSV verliest zaterdag in Alkmaar. :duim:
 

Max

Administrator
Forumleiding
Moet Luuk hem wel twee keer tussen de palen mikken. Not gonna happen.
 

Forza AZ

Well-known member
Denk dat na deze ronde PSV definitief weg is. Die hal;en echt geen 3 punten op uit Alkmaar.
Ik ben niet zo positief. AZ speel matig tot slecht de laatste wedstrijden, en dan missen we ook nog Weghorst en Haps door schorsingen. Dus ik verwacht een makkelijke overwinning voor PSV zaterdag.
 

fr-keff

Active member
Hele spannende competitieronde in de strijd om de titel is dit. Voor alle drie lastige uitwedstrijden, waarbij Ajax op papier de makkelijkste heeft. Wij mogen als laatste. Kan op zich een voordeel zijn, als Ajax en PSV punten laten liggen. Maar als zij allebei winnen, komt de druk er bij ons wel echt vol op.

Afgelopen weekend stond de druk er dus ook vol op? Makkie, 0-4!
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ben niet zo positief. AZ speel matig tot slecht de laatste wedstrijden, en dan missen we ook nog Weghorst en Haps door schorsingen. Dus ik verwacht een makkelijke overwinning voor PSV zaterdag.

Die treffen ook zeer maar gemankeerde ploegen. Eerst SC Heerenveen en nu jullie. Tot dusver geen garantie voor een makkelijke overwinning.
 
Bovenaan