Speelronde 21

Speelronde 21

  • ja

    Stemmen: 4 44,4%
  • nee

    Stemmen: 3 33,3%
  • geen mening

    Stemmen: 5 55,6%

  • Totaal aantal stemmers
    9

Max

Administrator
Forumleiding
Ik weet niet op basis van welke ranglijst de TV gelden worden verdeeld. Als dat op basis van de ranglijst voor playoffs is, dan heeft FC Twente verder geen belang bij die playoffs behalve recette.
 

Susa

New member
Wederom een prima Feyenoord dat solide oogt!! Prettig ook dat Toornstra en zelfs Bilal van toegevoegde waarde zijn als ze invallen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Speelronde 21

Dat Toornstra toegevoegde waarde heeft ten opzichte van Kuyt is niet vreemd. Dat Bilal is zijn draai lijkt te gaan vinden is wel een positieve ontwikkeling. Hij oogt iets rustiger/minder ijverig. Hopelijk weet hij dat binnenkort in een doelpunt om te zetten.
 

Balderas

New member
Wat een verademing dat Bouy weer terug is, hij heeft zoveel rust in zijn spel. Heerlijk om hem weer te zien spelen, dit geeft de burger weer moed. Ik denk ook dat hij de rest van het seizoen centraal achterin blijft staan en dat van der Pavert zijn plekje kwijt is, dat is ook echt niet meer dan een twaalfde/dertiende man. Ook het debuut van Ongenda en Israelsson stemt tot tevredenheid. Vooral de laatste had natuurlijk een geweldig debuut met zijn eerste balcontact wat direct een doelpunt opleverde. In hem zie ik sowieso een goede versterking voor de ploeg. Ook lekker dat Mohktar weer terug is.

Natuurlijk krijg je in de laatste minuten twee doelpunten tegen wat eigenlijk niet mag, dat is een punt waar zeker aandacht aan besteed moet worden. Maar als je met Schenkeveld blijft spelen is de kans heel groot dat je met tien man komt te spelen....
 
Bovenaan