Speelronde 21

Speelronde 21

  • ja

    Stemmen: 4 44,4%
  • nee

    Stemmen: 3 33,3%
  • geen mening

    Stemmen: 5 55,6%

  • Totaal aantal stemmers
    9

JMD

Well-known member
El Makeini in plaats van de zieke Auassar. Verder geen wissels bij Roda. Verrassend.

Tsja, als je veel nieuwelingen opstelt ben je los zand en word je helemaal zoek gespeeld.
En vorige week ging het niet slecht natuurlijk met Roda.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik hoop dat het 0-6 wordt. Mooie start voor de Rus, met plek 18 als resultaat ;)
 

Max

Administrator
Forumleiding
Tsja, als je veel nieuwelingen opstelt ben je los zand en word je helemaal zoek gespeeld.
En vorige week ging het niet slecht natuurlijk met Roda.

Precies en tegen Feyenoord stond het ook redelijk stabiel.
 

Joost

Well-known member
Qua opkomst heeft die Zwitser wel voor hernieuwde hoop gezorgd. De rij voor de kassa was nog nooit zo lang.
 

Eef de Kip

Well-known member
Dat is dan wel weer goed nieuws. Verder moet ik het nog maar zien, ben bang dat het vroege opstaan er toe leidt dat ze uiterst geconcentreerd beginnen dus een snelle achterstand lijkt me niet ondenkbeeldig waarna je de rest van de wedstrijd lekker ontspannen kunt gaan kijken.

Waarna we uiteindelijk toch makkie met 1-4 winnen.
 
Laatst bewerkt:

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dat is dan wel weer goed nieuws. Verder moet ik het nog maar zien, ben bang dat het vroege opstaan er toe leidt dat ze uiterst geconcentreerd beginnen dus een snelle achterstand lijkt me niet ondenkbeeldig waarna je de rest van de wedstrijd lekker ontspannen kunt gaan kijken.

Deal.
 
Bovenaan