gevegt
Well-known member
Blind paard.Van wat ik ervan gezien heb vond ik niks opvallends aan de 50/50 beslissingen. Het viel mij totaal niet op.
Blind paard.Van wat ik ervan gezien heb vond ik niks opvallends aan de 50/50 beslissingen. Het viel mij totaal niet op.
Altijd weer beginnen over randzaken terwijl je beter op Obispo kan mopperen.Van wat ik ervan gezien heb vond ik niks opvallends aan de 50/50 beslissingen. Het viel mij totaal niet op.
Echt een idiote actie was dat inderdaad. Zal wel weer de standaard 3 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk worden.Altijd weer beginnen over randzaken terwijl je beter op Obispo kan mopperen.
Echt een idiote actie was dat inderdaad. Zal wel weer de standaard 3 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk worden.
Daar heeft Van Nistelrooij zich ook over uitgelaten, dat die kaart dom en terecht was en hij heeft Obispo aangesproken over dat hij zijn team in de steek heeft gelaten.Altijd weer beginnen over randzaken terwijl je beter op Obispo kan mopperen.
Daar heeft Van Nistelrooij zich ook over uitgelaten, dat die kaart dom en terecht was en hij heeft Obispo aangesproken over dat hij zijn team in de steek heeft gelaten.
Als jij dan met dit negatieve geneuzel op de tribune plaats neemt zijn wij op dit spelveld ook daar vanaf. Kolere wat een negativiteit zeg. Je pakt als subtopper een punt bij de koploper. Wat meer positiviteit mag wel eens een keer hoor.Feyenoord mag de hand in eigen boezem steken dat ze niet gewonnen hebben tegen 10 man in het laatste half uur. Met een beetje goed positie spel hadden ze PSV kunnen afslachten. Tegen PSV hebben ze dit seizoen 1 punt gepakt uit 2 wedstrijden.
Obispo heeft PSV zeker benadeeld. Hopelijk zit hij voor de rest van het seizoen op de bank. Bakayoko mag ook op de tribune plaats nemen. Deze speler heeft het ook niet.
Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Nee ga ik zeker niet doen. Ben zeer kritisch op veel zaken.Als jij dan met dit negatieve geneuzel op de tribune plaats neemt zijn wij op dit spelveld ook daar vanaf. Kolere wat een negativiteit zeg. Je pakt als subtopper een punt bij de koploper. Wat meer positiviteit mag wel eens een keer hoor.
Je hebt kritiek en je hebt zeiken om het zeiken. Ik zou zeggen. Stuur een sollicitatiebrief en ga zelf in het bestuur van die club zitten.Nee ga ik zeker niet doen. Ben zeer kritisch op veel zaken.
Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Eens, met name Paixao moet die vallende ziekte echt afleren. Dit gaat vroeg of laat tegen hem werken. En dat zou zonde zijn, want het is een leuk ventje.Ik vind de 50/50 opmerking van PSV uit ook niet terecht.
Wat mij dan weer opviel, in de eerste helft vooral, is dat de Zuid-Amerikanen van Feyenoord bij elke aanraking vallen. Misschien kan Slot daar over zeuren qua 'niet in hun ritme komen'
Ik vind de 50/50 opmerking van PSV uit ook niet terecht.
Wat mij dan weer opviel, in de eerste helft vooral, is dat de Zuid-Amerikanen van Feyenoord bij elke aanraking vallen. Misschien kan Slot daar over zeuren qua 'niet in hun ritme komen'
Mis... 2 duels onvoorwaardelijk.... Dus zelfs nog lichter dan je vermoedde...Echt een idiote actie was dat inderdaad. Zal wel weer de standaard 3 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk worden.