Speelronde 20

JMD

Well-known member
Blijft opvallend, PSV dus opnieuw niet een duel tegen Ajax en Feyenoord verloren... Zo zonde dat je dan die punten laat liggen tegen 'kleine' clubs als Emmen, Cambuur enz...
 

JMD

Well-known member
Mooie wedstrijd qua sfeer, niet al te best voetbal maar wel ontzettend spannend. Verder vind ik het zo jammer dat het Feyenoordpubliek zich tegen PSV altijd van haar beste kant laat zien en dat dat tegen Ajax niet lukt.
Nou ja, 'kanker De Jong' zingen terwijl je in de 12e minuut nog applaudiseert voor Sleegers vind ik niet echt van enige intelligentie getuigen...
 

erka

Well-known member
Nou ja, 'kanker De Jong' zingen terwijl je in de 12e minuut nog applaudiseert voor Sleegers vind ik niet echt van enige intelligentie getuigen...

O dat heb ik niet meegekregen. Dat is inderdaad nogal triest.
 

Mario

Well-known member
Blijft opvallend, PSV dus opnieuw niet een duel tegen Ajax en Feyenoord verloren... Zo zonde dat je dan die punten laat liggen tegen 'kleine' clubs als Emmen, Cambuur enz...
PSV is simpelweg te wisselvallig dit seizoen. Jammer dat je niet wint vandaag, maar ik kan wel leven met een gelijkspel.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Kokcu, die zichtbaar niet fit was, maar na een zwakke openingsfase echt alles heeft gegeven. Wat een speler!
 

JMD

Well-known member
PSV is simpelweg te wisselvallig dit seizoen. Jammer dat je niet wint vandaag, maar ik kan wel leven met een gelijkspel.
Klopt. En de strijdlust die je vandaag zat is de komende uitduels nergens te vinden en dan gaan we weer onderuit bij Utrecht, Volendam enz.
 

stc

Well-known member
Feyenoord heeft het gewoon slecht uitgespeeld. Zeker na de rode kaart. Obispo is gewoon dom.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

stc

Well-known member
Klopt. En de strijdlust die je vandaag zat is de komende uitduels nergens te vinden en dan gaan we weer onderuit bij Utrecht, Volendam enz.
Ben benieuwd hiernaar. Hazard en van Aanholt lijken aanwinsten voor dit seizoen. Boscagli komt terug.

Alleen even kijken hoe het gaat met de blessures. Bakayoko mag op bank blijven.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Feyenoord heeft het gewoon slecht uitgespeeld. Zeker na de rode kaart. Obispo is gewoon dom.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Niet mee eens. Die 0-2 weggeven was slecht, maar wel twee goals gemaakt en heel veel kansen afgedwongen. Vond het ook goed dat we steeds de vrije man aan de zijkant vonden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

zwammy

Well-known member
Je bent altijd net iets te voorbarig. Maar je kunt het nog goedmaken met de volgende wedstrijd.
 

Batigoal

Well-known member
Nou ja, 'kanker De Jong' zingen terwijl je in de 12e minuut nog applaudiseert voor Sleegers vind ik niet echt van enige intelligentie getuigen...
Of 2 minuten na het eerbetoon "Nouri" roepen naar El Ghazi. Ook erg stijlvol.
 

Miramar

Well-known member
Bedank mij maar. Heb alles uit de kast moeten trekken om het tij te keren. Schijten, hond uitlaten....
 
Bovenaan