JMD
Well-known member
Andere trainer?Omdat ze na 58 gelijke spelen nu wel een keer winnen van de zwakste ploegen van de Eredivisie?
Andere trainer?Omdat ze na 58 gelijke spelen nu wel een keer winnen van de zwakste ploegen van de Eredivisie?
Nee hoor, het seizoen duurt voor Feyenoord 13 wedstrijden te lang. Het is over en uit.Nee hoor. Naar mijn inziens wordt Feyenoord gewoon kampioen. Vandaag gaan ze gewoon winnen van een zwak PSV. Slot heeft het tactisch goed voor elkaar en ik verwacht vandaag veel van Kokcu, Timber en Dilsorun. Zij gaan PSV gewoon oprollen.
Voor Ajax zou het denk ik het best zijn als er een gelijkspel komt. Staat Ajax boven PSV en maar 3 punten achterstaat op Feyenoord ipv 5 punten.Zou bij 1 van de 2 zomaar vanmiddag kunnen gebeuren.
Nee hoor. Feyenoord gaat gewoon punten pakken vandaag van PSV. Van Nistelrooy heeft er geen verstand van. Hopelijk kan hij samen met Rutten, Ooijer, Rabanal en Wolf vandaag na de wedstrijd zijn spullen pakken en vertrekken bij dit zwakke elftal. Kan er meteen schoon schip gemaakt worden.Nee hoor, het seizoen duurt voor Feyenoord 13 wedstrijden te lang. Het is over en uit.
Ik denk dat ze onder Schreuder vandaag ook wel hadden gewonnen.Andere trainer?
Nee, veelzeggend dat Heitinga hem de voorkeur geeft.Hato met zijn debuut in de Eredivisie op zijn 16e. Bassey zullen we voorlopig niet terugzien op de backpositie lijkt mij.
Daag Schreuder niet uit…Ik denk dat ze onder Schreuder vandaag ook wel hadden gewonnen.
Wat een onzin, PSV is helemaal geen concurrent van Ajax.Voor Ajax zou het denk ik het best zijn als er een gelijkspel komt. Staat Ajax boven PSV en maar 3 punten achterstaat op Feyenoord ipv 5 punten.
Nee Feyenoord wel dan?Wat een onzin, PSV is helemaal geen concurrent van Ajax.
Zeker, hopelijk ook snel debuut van Vos.Ook Fitz-Jim en Regeer gaan invallen. Goeie ontwikkeling.
Het zijn gewoon dit soort simpele dingen die je als trainer kunt doen om plusje te krijgen bij de fans. Breng wat jeugd in.Zeker, hopelijk ook snel debuut van Vos.