Speelronde 20

stc

Well-known member
Opstelling Feyenoord: Wellenreuther; Pedersen, Geertruida, Hancko, Lopez; Wiefferm Kokcu, Timber; Dilrosun, Giminez, Paixao.

Wissels: Marciano, Troost, Kasanwirjo, Rasmussen, Benita, Bullaude, Taabouni, Walemark, Idrissi, Jahanbakhsh, Danilo.

Goed elftal en goede bank. Is een aantal maten te groot voor PSV>
 

Miramar

Well-known member
Nee hoor. Naar mijn inziens wordt Feyenoord gewoon kampioen. Vandaag gaan ze gewoon winnen van een zwak PSV. Slot heeft het tactisch goed voor elkaar en ik verwacht vandaag veel van Kokcu, Timber en Dilsorun. Zij gaan PSV gewoon oprollen.
Nee hoor, het seizoen duurt voor Feyenoord 13 wedstrijden te lang. Het is over en uit.
 

Pascallovic

Well-known member
Hato met zijn debuut in de Eredivisie op zijn 16e. Bassey zullen we voorlopig niet terugzien op de backpositie lijkt mij.
 

stc

Well-known member
Zou bij 1 van de 2 zomaar vanmiddag kunnen gebeuren.
Voor Ajax zou het denk ik het best zijn als er een gelijkspel komt. Staat Ajax boven PSV en maar 3 punten achterstaat op Feyenoord ipv 5 punten.
Nee hoor, het seizoen duurt voor Feyenoord 13 wedstrijden te lang. Het is over en uit.
Nee hoor. Feyenoord gaat gewoon punten pakken vandaag van PSV. Van Nistelrooy heeft er geen verstand van. Hopelijk kan hij samen met Rutten, Ooijer, Rabanal en Wolf vandaag na de wedstrijd zijn spullen pakken en vertrekken bij dit zwakke elftal. Kan er meteen schoon schip gemaakt worden.
 

Batigoal

Well-known member
Brobbey met de 0-4! Er wordt in ieder geval weer links en rechts gelachen bij Ajax. Dat hebben we een tijd niet gezien.
 

Reinoud

Well-known member
Gaat toch ook niet per se over de winst. Al zou Ajax thuis ook wel even van Volendam thuis winnen. Het gaat vooral over de wijze waarop. Ook al stuk beter als vorige week. Maar we gaan donderdag op bezoek bij Twente zien wat het waard is. Ben erg benieuwd
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Gevegt heeft een topweekend, alleen de Friese ploegen hebben verloren
 
Bovenaan