Speelronde 20

JMD

Well-known member
Aiii, bijna 0-2. Wellenreuther redt fraai. Niet eens zo hard die bal, maar goed in de hoek en Wellenreuther ziet de bal pas laat.
 

JMD

Well-known member
Rust. 0-1.

Het was absoluut niet goed, van beide kanten... Tijd om de rust terug te vinden.
 

stc

Well-known member
Makkelie fluit echt slecht. Ziet veel niet of laat gewoon doorgaan

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Interessante eerste helft. Feyenoord duidelijk zoekende in de eerste 20 minuten. Denk dat het fysieke ongemak en de onzekerheid die dat met zich meebrengt daarin meespeelde. PSV profiteerde er goed van en kwam terecht op voorsprong. Daarna kwamen we er wat meer doorheen en kregen we een aantal goeie mogelijkheden. Hopelijk scoren we in het eerste kwartier na rust, dan kan het gaan stormen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

stc

Well-known member
Feyenoord gaat de 2de helft veel beter spelen. PSV komt er dan helemaal niet aan te pas en gaat Feyenoord nog 4x scoren.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

Max

Administrator
Forumleiding
Feyenoord gaat de 2de helft veel beter spelen. PSV komt er dan helemaal niet aan te pas en gaat Feyenoord nog 4x scoren.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk

Wat gebruik je en wie is je dealer? Feyenoord mist vier basisspelers en kennelijk is dat teveel.
 

JMD

Well-known member
Nou PSV, snel de 0-2 svp, anders gaat het stormen en kan je een resultaat hier vergeten...
 

JMD

Well-known member
Na 12 seconden in de 2e helft geel voor Bakayoko, domme overtreding, terecht geel.
 
Bovenaan