Ik vind Teze op rechtsback ook helemaal niks, dus die is niet beter dan Pedersen. Van Aanholt moet ik ook maar zien. Vond ik zijn laatste periode bij Palace niet best en anderhalf jaar Turkije zal dat niet beter van geworden zijn. Heb ook liever Geertruida dan Branthwaite. Al zou ik sowieso dan Geertruida rechtsback zetten en dan Teze rechtscentraal in een combinatie elftal. Voor de rest kan ik mij er wel redelijk in vinden.Interessant wel om dit te doen. Ik doe een aftrap, anderen mogen erop reageren.
Bijlow - Benitez = gelijk
Teze - Pedersen = Teze
Geertruida - Branthwaite = gelijk
Hancko - Obispo = Hancko
Hartman - Van Aanholt = Van Aanholt
Wieffer - Sangare = Sangare
Kokcu - Veerman = Kokcu
Timber - Til = Timber
Dilrosun - El Ghazi = gelijk
Gimenez - De Jong = De Jong
Paixao - Simons = Simons
Ik vind Teze op rechtsback ook helemaal niks, dus die is niet beter dan Pedersen. Van Aanholt moet ik ook maar zien. Vond ik zijn laatste periode bij Palace niet best en anderhalf jaar Turkije zal dat niet beter van geworden zijn. Heb ook liever Geertruida dan Branthwaite. Al zou ik sowieso dan Geertruida rechtsback zetten en dan Teze rechtscentraal in een combinatie elftal. Voor de rest kan ik mij er wel redelijk in vinden.
Was er al bang voor vanwege een behoorlijk verzwakte verdediging 1 - 1 Volendam.
Tegen onderaanstaande ploegen heeft AZ het vaak moeilijk.
PSV slaapt in een Rotterdams hotel?De gifbeker is aangekomen in Rotterdam
Denk dat die stap komende zomer wel komt. Gewoon een heerlijke voetballer om aan het werk te zien. En nu zien we dat in de Eredivisie ook wekelijks.Blijf het overigens bijzonder vinden dat geen grotere club Eiting afgelopen zomer heeft vastgelegd. Dat het een prima voetballer met dito traptechniek was wisten we toch al? Handelingssnelheid voor de top ligt te laag, maar een Heerenveen, Groningen, Vitesse, etc. kunnen zo iemand prima gebruiken.
Dat vind ik wel erg overdreven... Als je Teze al als beter gaat zien dan de RB van Feyenoord klopt er niet veel van het vergelijk. Plus dat Feyenoord als team veel sterker is en het in de Kuip is geef ik ons welgeteld 0,0 kans.Nou ja op zes posities is PSV sterker en op drie posities Feyenoord, dus een beetje meer vertrouwen heren!
Zijn vervanger zal dus wel 3x scoren....Hartman doet ook niet mee. Nou, het is wel klaar nu ...