Speelronde 20

Pascallovic

Well-known member
Interessant wel om dit te doen. Ik doe een aftrap, anderen mogen erop reageren.

Bijlow - Benitez = gelijk
Teze - Pedersen = Teze
Geertruida - Branthwaite = gelijk
Hancko - Obispo = Hancko
Hartman - Van Aanholt = Van Aanholt
Wieffer - Sangare = Sangare
Kokcu - Veerman = Kokcu
Timber - Til = Timber
Dilrosun - El Ghazi = gelijk
Gimenez - De Jong = De Jong
Paixao - Simons = Simons
Ik vind Teze op rechtsback ook helemaal niks, dus die is niet beter dan Pedersen. Van Aanholt moet ik ook maar zien. Vond ik zijn laatste periode bij Palace niet best en anderhalf jaar Turkije zal dat niet beter van geworden zijn. Heb ook liever Geertruida dan Branthwaite. Al zou ik sowieso dan Geertruida rechtsback zetten en dan Teze rechtscentraal in een combinatie elftal. Voor de rest kan ik mij er wel redelijk in vinden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik vind Teze op rechtsback ook helemaal niks, dus die is niet beter dan Pedersen. Van Aanholt moet ik ook maar zien. Vond ik zijn laatste periode bij Palace niet best en anderhalf jaar Turkije zal dat niet beter van geworden zijn. Heb ook liever Geertruida dan Branthwaite. Al zou ik sowieso dan Geertruida rechtsback zetten en dan Teze rechtscentraal in een combinatie elftal. Voor de rest kan ik mij er wel redelijk in vinden.

Nou ja, Pedersen kan er echt weinig van op het eerste half jaar na. Van Aanholt moeten we inderdaad nog zien. Het zal een reden hebben waarom hij niet altijd meer in de basis stond bij Galatasaray. Verder zal het er een beetje van afhangen welke Geertruida en Branthwaite je voor je hebt. Ik begrijp dat die laatste zijn beste pot tegen ons heeft gespeeld. Geertruida heeft een vrij matig begin van het seizoen gehad, maar was laatst wel aardig op stoom. Maar goed, we gaan het morgen wel zien. Feyenoord moet het niet zozeer van de individuen hebben, maar meer van het collectief en een trainer met een plan.
 

leo1949

Well-known member
Was er al bang voor vanwege een behoorlijk verzwakte verdediging 1 - 1 Volendam.
Tegen onderaanstaande ploegen heeft AZ het vaak moeilijk.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Was er al bang voor vanwege een behoorlijk verzwakte verdediging 1 - 1 Volendam.
Tegen onderaanstaande ploegen heeft AZ het vaak moeilijk.

Nou ja, als je er maar 1 tegen krijgt en er maakt er maar 1, dan zit het probleem niet alleen bij de verdediging.
 

Pascallovic

Well-known member
Blijf het overigens bijzonder vinden dat geen grotere club Eiting afgelopen zomer heeft vastgelegd. Dat het een prima voetballer met dito traptechniek was wisten we toch al? Handelingssnelheid voor de top ligt te laag, maar een Heerenveen, Groningen, Vitesse, etc. kunnen zo iemand prima gebruiken.
 

JMD

Well-known member
Het zal niet gebeuren, maar als PSV, Ajax en Twente vandaag allemaal winnen staat de top5 binnen 3 punten....

Maar ik denk dat wij eind van de dag 5e staan... Of Cambuur moet net zo'n alles-lukt-dag hebben als tegen ons, maar dat soort mazzel heb je vaak maar 1x per seizoen.

Puntverlies AZ is gunstig, gat naar plek 2 is eind van de dag maximaal 3 punten, en mochten we winnen in de Kuip (don't know how...), dan staan we zelfs 2e op 1 punt van Feyenoord
 

Mario

Well-known member
PSV in de Kuip, standaard nederlaag.
2018 voor het laatst gewonnen volgens mij.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nou ja op zes posities is PSV sterker en op drie posities Feyenoord, dus een beetje meer vertrouwen heren!
 

stc

Well-known member
PSV heeft helemaal niets te zoeken in de kuip. Ze kunnen beter de wedstrijd schriftelijk afdoen. Feyenoord is gewoon beter in alles. Betere selectie, betere coach, beter publiek etcetera etcetera.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

Batigoal

Well-known member
Blijf het overigens bijzonder vinden dat geen grotere club Eiting afgelopen zomer heeft vastgelegd. Dat het een prima voetballer met dito traptechniek was wisten we toch al? Handelingssnelheid voor de top ligt te laag, maar een Heerenveen, Groningen, Vitesse, etc. kunnen zo iemand prima gebruiken.
Denk dat die stap komende zomer wel komt. Gewoon een heerlijke voetballer om aan het werk te zien. En nu zien we dat in de Eredivisie ook wekelijks.

Och, Scherpen wordt ook minder en minder he. Zal een gebrek aan vertrouwen zijn, maar tegenwoordig maakt hij iedere wedstrijd een beslissende fout.
 

JMD

Well-known member
Nou ja op zes posities is PSV sterker en op drie posities Feyenoord, dus een beetje meer vertrouwen heren!
Dat vind ik wel erg overdreven... Als je Teze al als beter gaat zien dan de RB van Feyenoord klopt er niet veel van het vergelijk. Plus dat Feyenoord als team veel sterker is en het in de Kuip is geef ik ons welgeteld 0,0 kans.
 
Bovenaan