Speelronde 2

Hups


  • Totaal aantal stemmers
    15
  • Opiniepeiling gesloten .

Jamel

Administrator
Forumleiding
Gewonnen, maar daar is ook alles mee gezegd. Matige wedstrijd, met de tweede van Linssen als de vlag op een strontschuit. Maar goed, het is ze vergeven na al het spektakel van de laatste weken. Grootste smet is de blessure van Senesi, die we vermoedelijk pas na de interlandperiode terug gaan zien.

Donderdag even wat spelers sparen, want het oogde toch wat vermoeid allemaal. Dan kunnen we zondag tegen Utrecht nog één keer knallen voor de eerste intermezzo na een periode van drie wedstrijden per week.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Gewoon weer de drie punten en het kan inderdaad niet altijd feest zijn. Hopelijk valt de blessure van Senesi mee.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik weet niet wat alle ploegen uit de beoogde top-6 hebben dit weekend.. Maar de weinig overtuigende zeges van PSV en Feyenoord en de gelijke spelen van Ajax en Utrecht krijgen een vervolg met een verdiende 0-1 achterstand voor Vitesse tegen Willem II.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
En het is heel simpel 0-2 voor Willem II. Ik ga die degelijke 2-0 overwinning van Feyenoord met de minuut meer waarderen.
 

Mario

Well-known member
En het is heel simpel 0-2 voor Willem II. Ik ga die degelijke 2-0 overwinning van Feyenoord met de minuut meer waarderen.
Op Ajax en Utrecht na spelen ze momenteel ook Europees voetbal. Niet dat dit uit moet maken voor een club als bv PSV. 4-1 is trouwens zo slecht niet natuurlijk, resultaat telt uiteindelijk.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Op Ajax en Utrecht na spelen ze momenteel ook Europees voetbal. Niet dat dit uit moet maken voor een club als bv PSV. 4-1 is trouwens zo slecht niet natuurlijk, resultaat telt uiteindelijk.
Heb eerlijk gezegd alleen de eerste helft van PSV gezien en dat was verre van overtuigend. Cambuur maakte aanspraak op meerdere goals. En ook van de PSV-ers die de hele wedstrijd hebben gekeken, begreep ik dat het allemaal niet best was.
 
Bovenaan