Eens. Niet te geloven hoe slecht hij is.Menig is de slechtste van de hele speelronde gok ik
Feyenoord kampioen!Hier had ik een weddenschapje op af moeten sluiten. Wat een schandalig slecht voetbal zeg.
Kun je vanaf speelronde 2 in de achtervolging.
Wij moeten zo nog, hè. Niet jinxen... Het moment dat wij na alle euforie ook flink de boot in gaan komt steeds dichterbij.Feyenoord kampioen!
Het seizoen is pas 3 duels oud… tegen psv ben je voor rust zeker niet minder dan ons… na rust is het door de rode kaart geen echt duel weer, dus moet je dat meetellen?Terecht puntverlies. Op een halfuurtje na tegen een zwak NEC speelt Ajax gewoon nog zeer beroerd dit seizoen. Dat moet beter, anders gaan er nog wel meer punten verspeeld worden de komende weken.
Dat wordt gewoon 4-0.Wij moeten zo nog, hè. Niet jinxen... Het moment dat wij na alle euforie ook flink de boot in gaan komt steeds dichterbij.
We worden wel kampioen hoor, maar dat zal uit de achtervolging moeten gebeuren.Het seizoen is pas 3 duels oud… tegen psv ben je voor rust zeker niet minder dan ons… na rust is het door de rode kaart geen echt duel weer, dus moet je dat meetellen?
Natuurlijk nietFeyenoord kampioen!
Wij weten ook zonder je vrouw wel dat je een zeikerd bent hoor.Ik was even pissen en mis weer een goal, het is dat mijn vrouw er vaak bijzit, anders gelooft niemand me.