Speelronde 2

Hups


  • Totaal aantal stemmers
    15
  • Opiniepeiling gesloten .

JMD

Well-known member
0-0 ook, zoals toen met jubileum wedstrijd van PSV. Geweldige dag was dat. Genot!
Ja, daar was ik toen ook. Vond het iets minder leuk... (maar was wel een teken aan de wand voor het seizoen dat er aan ging komen)
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wel een belangrijke wedstrijd voor Feyenoord. Daarna krijg je met FC Utrecht en PSV uit in de derde en vijfde speelronde toch een wat lastiger programma. Dan is het goed als je in ieder geval tegen Go Ahead Eagles en Heracles de volle mep pakt.
 

De Groene Scout

Well-known member
Twente kan zich meestal goed opladen tegen Ajax en heeft iets recht te zetten na de wanprestatie in Sittard. Met 20.000 tukkers op de tribune sluit ik een stuntje niet uit.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Dat is wel een voordeel van twee rechtstreekse degradanten, ik hoef niet te kiezen tussen Cambuur en Twente (y). En dan liever nog Twente dan Cambuur.
 

Bernardo

Well-known member
Vraag me af wie Cambuur heeft gescout bij PSV..

Stukje van website psv:

Dappere tegenstander
Alle ogen staan nu gericht op het duel van dit weekend. Ook in de Eredivisie moet er een goed resultaat worden behaald. Schmidt verwacht dat zijn ploeg geconcentreerd blijft: “Cambuur zal gemotiveerd zijn, dat ben je altijd als je net bent gepromoveerd. Het winstgevoel van het vorige seizoen leeft nog in het team. We verwachten een dappere, gemotiveerde tegenstander. Ze kunnen heel verdedigend voetballen, dus het is belangrijk dat we geduld houden en naar oplossingen zoeken.”
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dit weekend de laatste ronde met publiek gok ik.

Strijk je toch wel een vervelende groep van de samenleving behoorlijk tegen de haren in. Verder ook wel redelijk gelul. Inclusief voorbereiding speelt men al behoorlijk lang met publiek zonder er een grote uitbraak heeft plaatsgevonden.
 
Bovenaan