Poeh die vielen niet mee inderdaad. En dan nog zo'n trainer met de uitstraling van een tweedehands autoverkoper. Dat is niet best allrmaal.Ja als Zwolle niet nog een paar directe versterkingen gaat halen, zijn ze voor mij ook degradatiekandidaat nummero 1.
Schaik is dus ook een klootzak en tevens een beetje bang.Volgens NEC directeur Wilco van Schaik was er bij de clubs onduidelijkheid over de regels rond stadionbezetting. Het kabinet zou dat niet goed uitgelegd hebben.
Welke onverlaat gaat er tijdens een Eredivisiewedstrijd geen bier halen?Dat was een festival zonder (vaste) zitplaatsen waar waarschijnlijk iedereen door elkaar liep. In een stadion staan dan wel veel mensen dicht op elkaar, maar sta je wel de hele wedstrijd naast ongeveer dezelfde personen, en zal een besmettelijk persoon dus met minder anderen in contact komen dan op een festivalterrein.
Ik bijvoorbeeld. Ik doe dat voor de wedstrijd of tijdens de rust.Welke onverlaat gaat er tijdens een Eredivisiewedstrijd geen bier halen?
Ik ook.Ik bijvoorbeeld. Ik doe dat voor de wedstrijd of tijdens de rust.
Tijdens de wedstrijd niet. Dan mis je zo 10 minuten van de wedstrijd als het een beetje tegen zit.Welke onverlaat gaat er tijdens een Eredivisiewedstrijd geen bier halen?
Dan sta je dus niet de hele wedstrijd naast dezelfde personen.Ik bijvoorbeeld. Ik doe dat voor de wedstrijd of tijdens de rust.