Speelronde 2

Hups


  • Totaal aantal stemmers
    15
  • Opiniepeiling gesloten .

André

Well-known member
Dat was wel handig ja
Wat is pec slecht zeg
Slechtste ploeg.wat ik gezien heb dit seizoen
 

stc

Well-known member
Ik ga er vanuit dat PSV gaat winnen. Ze beginnen weer met een aantal spelers zoals v Ginkel op de bank en Mauro JR in de basis.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ja als Zwolle niet nog een paar directe versterkingen gaat halen, zijn ze voor mij ook degradatiekandidaat nummero 1.
 

ALenstra

Well-known member
Volgens NEC directeur Wilco van Schaik was er bij de clubs onduidelijkheid over de regels rond stadionbezetting. Het kabinet zou dat niet goed uitgelegd hebben.
 

Batigoal

Well-known member
Ja als Zwolle niet nog een paar directe versterkingen gaat halen, zijn ze voor mij ook degradatiekandidaat nummero 1.
Poeh die vielen niet mee inderdaad. En dan nog zo'n trainer met de uitstraling van een tweedehands autoverkoper. Dat is niet best allrmaal.

Leuk voor NEC dat ze zich hebben herpakt na vorige week. Die Akman is wel een geinig spitsje.
 

Maasveld

Well-known member
Dat was een festival zonder (vaste) zitplaatsen waar waarschijnlijk iedereen door elkaar liep. In een stadion staan dan wel veel mensen dicht op elkaar, maar sta je wel de hele wedstrijd naast ongeveer dezelfde personen, en zal een besmettelijk persoon dus met minder anderen in contact komen dan op een festivalterrein.
Welke onverlaat gaat er tijdens een Eredivisiewedstrijd geen bier halen?
 

Max

Administrator
Forumleiding
In De Kuip zeker niet. Bij Excelsior ben je binnen no-time bij de tap voor echt bier en weer terug op de tribune.
 

stc

Well-known member
Ik haal ook in principe pas drinken in de rust indien er geen rijen staan. Sowieso voor de wedstrijd haal ik ook drinken.
Voor mij is het tijdens de wedstrijd makkelijker om drinken te halen. Ik zit aan het gangpad, waardoor ik meteen weg kan lopen zonder iemand te storen.
 
Bovenaan